Moderatorer som fortjener skryt.

Jeg vet det har vært andre og lignende tråder før, men jeg vil herved benytte sjansen til å skryte litt av to moderatorer som jeg vet mange med meg setter stor pris på og som jeg syns gjør en veldig god jobb.

Vi er klar over at det er mye arbeid å styre et slikt forum, og jeg vil bare si med en gang at jeg og mange andre setter stor pris på at det er flere av dere som er gamle i gamet som er villige til å sitte her å svare utfyllende og nøyaktig på de samme spørsmålene om igjen og om igjen.... og om igjen.

Uten å rakke ned på dere andre vil jeg gi litt ekstra skryt til Geir Kristiansen og Frank Angel . Vi er dypt imponert og takknemlige.

De er begge vennlige og hyggelige mot nye som gamle akvarister, og øser av seg av viten og godvilje. De svarer og svarer og svarer. Innimellom skjønner jeg ikke at dere gidd men....

De gir kritikk når det trengs, men de holder seg saklige der andre ofte blir krasse og ubehagelige. Vi burde vell alle strebe etter noe lignende.

Jeg håper dere fortsetter slik i fremtiden. Det er en glede å lese det dere skriver og å se at nye akvarister kommer seg igjennom krisene.
Nemlig! Jeg synes de alle gjør en utrolig jobb! Hos meg har det veldig ofte vært Frank som har vært min reddende engel (Angell...hehehe). Men jeg synes virkelig at de alle sammen gjør en strålende jobb

Takketitakk til dere alle!

PS: Frank, du ble merkelig stille da jeg spøkte om at vi måtte passe oss så folk ikke begynte å snakke om oss, så ofte som vi var å se sammen på AF - det *var* en spøk. Jeg greier aldri å la muligheten til en god spøk å gå fra meg!

Jeg synes alle moderatorene fortjener skryt. Ingen nevnt, ingen glemt.
Må bare bøye meg i støvet å takke for skrytet

Vil som det allerede er nevnt, også trekke fram de andre moderatorne. Selv om ikke alle skriver like mange innlegg, gjør alle en strålende jobb. Det er ikke alle oppgaver som vises like godt, men er like viktige!!

Vil selvsagt også trekke fram fiskeadmins, som gjør har en viktig rolle de også. Det å oppdatere fiskeprofiler er ett ganske tidkrevene, og til dels nitidig arbeid. Har selv oppdatert sikkert godt over 1000 profiler, og vet at dette er en jobb som fort kan bli kjedelig.

Og Holger fortjener masse ros han også, uten hans kunnskaper og innsats på programmeringsfronten, ville ikke AF vært hva AF er.

Dyrehagen
PS: Frank, du ble merkelig stille da jeg spøkte om at vi måtte passe oss så folk ikke begynte å snakke om oss, så ofte som vi var å se sammen på AF - det *var* en spøk. Jeg greier aldri å la muligheten til en god spøk å gå fra meg!

Skulle svare på det innlegget ditt, men telefonen ringte, og det var blåst ut av huet :p
Forsto selvsagt at det var en spøk, og for den del; om folk vil snakke bak min rygg, så får dem gjerne gjøre det Det jeg ikke vet om, skader meg heller ikke :p
Inaktiv bruker
Henger meg på rosen

Litt OT Frank men navnet ditt ringer en bjelle,ikke noen slektninger i Kjøllefjord vel ?

/jan
JanR
Litt OT Frank men navnet ditt ringer en bjelle,ikke noen slektninger i Kjøllefjord vel ? /jan

Ikke som jeg vet om Men så er "slekta" mange hundre år gammel, og spredd rundt om i hele verden
Inaktiv bruker
Er vel som å spørre om du kjenner Olsen i Oslo ja
Grunn til at jeg lurte er at det bodde noen av de på hjemstedet mitt,Kj.Fjord.
Flere av de flyttet til Troms og Nordland.

/jan
Hiver meg på listen- skryt til både moderatorer og alle andre som er med og bidrar.
Ok, alle moderatorer har gjort akvaforum her til et fantastisk hobbysted ulikt noe annet jeg har funnet.... ingen nevnt, ingen glemt heter det.. men likevel, jeg vil gi en ekstra takk til Frank som har gitt meg veldig mye hjelp bare siden jeg begynte her i romjula! Tusen takk! Og tusen takk til alle andre som hjalp meg med å bekjempe sykdom.. uten dette forumet hadde jeg ikke gjort en fjerdel så mye rett som jeg gjør nå!

Jeg synes også det er litt slit å føle at man skylder alle disse folkene noe, fordet om det er frivillig å hjelpe... så jeg gleder meg til å kunne såpass mye at jeg kan hjelpe andre her, det blir bra
Ottarrev: Ville det ikke vært bedre å definert AF som en øy midt i havet, eller ett levende korallrev? :p
Ørken og akvarium henger jo ikke helt sammen :p
JanR
Er vel som å spørre om du kjenner Olsen i Oslo ja ;) Grunn til at jeg lurte er at det bodde noen av de på hjemstedet mitt,Kj.Fjord. Flere av de flyttet til Troms og Nordland. /jan


Veeeldig ot, men siden jeg har skrøtet av mod. på annen tråd så går det kanskje greit?
Har en kamerat og ei venninne fra KJ.fjord; Werner og Øyvor. Forstår at dette ikke er en kjempe stor plass, så du vet kanskje hvem de er? De bor på Sørlandet nå, og har gjort det i mange år. Sånn nå skal jeg holde meg til topic fra nå av (tror jeg).
JanR
Henger meg på rosen :) Litt OT Frank men navnet ditt ringer en bjelle,ikke noen slektninger i Kjøllefjord vel ? /jan
Hei jeg kjenner noen angel fra kjølle.fj, men som du ser skriver de angel med 1 l
Inaktiv bruker
Raymond Davidsen
[QUOTE=JanR]Henger meg på rosen :) Litt OT Frank men navnet ditt ringer en bjelle,ikke noen slektninger i Kjøllefjord vel ? /jan
Hei jeg kjenner noen angel fra kjølle.fj, men som du ser skriver de angel med 1 l

Mm ja,trenger både briller og medisin mot "pre-senilitet"
Gikk på skolen sammen med Vidar A.Hadde vel ett par onkler der også.
Tror Vidar flyttet til Alta...lenge siden så husker ikke best.

Og igjen beklager OT.

/jan
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap