En sorgens dag. Mistet vakre Gunn :(

I dag fant jeg, uten forvarsel, min vakre Gunn død. Hun lå midt i en stor javabregne, og hadde verdighet selv til det siste.

Ingen merker på seg, ingen stygge sår eller slike ekle ting.

Hun var perfekt og vakker til siste stund.
Inaktiv bruker
Vakker å vakker...
Uansett bedrøvelig når fisk stryker med ;/

/jan

Vakker for meg, og hun betydde mye mer enn de fleste andre jeg har.

På en måte litt dumt at hun ikke hadde merker eller noe slikt, aner jo ikke hva hun døde av.
Målte endel verdier i dag (Ph, Kh, Gh, Nitrit og Nitrat), ikke noe feil der.
Inaktiv bruker
Offa, kondolerer.

Var den gammel da? Kanskje den har spist et eller annet i akvariet som den ikke tålte. En bit av ett eller annet e.l.

Det er temmelig umulig å vite hvor gammel hun var.
Slike drettes ikke i fangenskap, dermed var den viltfanga.

Og jeg aner ikke hvor gammel hun var da jeg fikk henne..

Nei, ingen sår eller noe slikt.
Kondolerer!
Det er alltid fryktelig trist å miste fisk man er glad i
"Det er bare en fisk", er noe jeg aldri har forstått.
Kondolere! Vet fra tidliger tråder at du hadde et spesiellt og godt forhold til Gunn. Og jeg er også veldig glad i drageålen, så det var veldig trist.

Huff da, MC, og ja, Gunn var vakker.
Kondolerer, McDarup
Vet at du var utrolig glad i akkurat henne, så dette er sannelig en sorgens dag.
*Varme tanker og gode trøsteklemmer*
Føler med deg, MC! Klem!
Kondolerer så mye! Jeg vet hvordan forhold man får til disse vakre skapningene. Hadde en selv (barbro) som har flyttet til større akvarie hos en venn. Jeg får løpende rapporter om hvordan det går og det var for ålens del, hun flyttet.
Så synd at du mistet Gunn, men en eller annen gang reiser alle til "evigheten", for å si det på en fin måte =)

Men jeg regner med at Gunn har levd herrens dager i 240 literen din
Hun må ha hatt en spesiell plass i ditt hjerte, ikke sant

Bare 1 ting MC; hihi, hvordan visste du at "Gunn" var en jente ? Hehe, det er jo sånn at kjønnsforskjellen på Drageåler er ukjent............ =) Hadde du kalt "Gunn" for"Gunnar" om du visste at hun var en han

Uansett er det så umåtelig trist å miste fisker som har en spesiell plass i ens hjerte :'''(
Jeg vil herved fortelle om "Obelix", en Paradismakropode på bildet som hadde litt av en personlighet =) Han var alltid den som var første fremme når det var foringstid, og han var "Sjefen" i 63 literen der han bodde, for alle nyankommede fisker ble satt på plass så lenge de var i hans "hus"
Dessverre så døde "Obelix" for 1 måned siden, men han lever videre i mine tanker !!

Kjempetrasig at Gunn døde Men som flere har vært inne på; hun hadde nok noen meget gode dager hos deg, om det er noen trøst!

Dere er så søte alle sammen

Må nok jakte på en arvtager til henne, hun var jo noe for seg selv

akvafreak:
Jeg ante ikke om hun var jente eller gutt, men en så skjønn og vakker skapning MÅ jo være en kvinne :P
Litt trøst
You must remember this
A fish is just a fish, a sigh is just a sigh.
The fundamental things apply
As time goes by.
Tilfeldig bekjentskap
© Natalie Jansen
Reklame for plussmedlemskap