Endelig 530 liters tanganyika kar

Endelig har jeg fått kjøpt meg et kar med rimelig bra str på til tangissene mine Skal skifte lysrørene men har ikke kommet så langt ennå. Trenger også noen innredningstips fra dere Kan se flere bilder på profilen min
Flott kar du har fått deg, og flotte bilder

Eneste jeg tenkte på var å kanskje ha litt flere planter, men det kommer jo ann på hva en selv liker (jeg er veldig fan av planter)
Det er jo ikke særlig planteliv i tanganyika sjøen så de plantene eg har no e mest for syns skyld
Sand
Hei der, Hvilke type sand har du brukt der, eller grus?
mvh Kenneth
Hei :)
Har brukt ciklidegrus. Ganske stor kornet. 250 kr for 20 kg
Åja ..
Får du tak i midnre størrelser av denne?
I såfall, hvor får du tak i deg til den prisen, er det på nettbutikk, kan nesten ikke se for meg at det er så "billig" i vanlig dyrebutikk

mvh Kenneth
Har kjøpt den på midtun zoo i bergen De hadde hvertfall ikke mindre når jeg var der
Det fins en som er mindre med den er mer gul og ikke så hvit.
Kjempefint, Vibsi! Nydelig! Dette har vi, kanskje du mest, ventet lenge på.

Det ser skikkelig fint ut alt sammen. Vet ikke hva mer det er å si. Har du fått noe yngel enda?
Ja det skal eg love deg eg har ventet på hehe
Har ikke fått noe yngel ennå men leleupiene har allerede okkupert en hule så vi får se om det ikke blir noe der. Skal kjøpe flere sneglehuslekere og
Har bare en multi og en meleagris foreløpig.
Når skal du sitte opp igjen et kar da Kristian?
Ikke godt å si. Jeg tror i alle fall at det ikke skjer med det første. Det er så mye som skjer om dagen, så et akvarium får komme når det kommer.

I mellomtiden skal jeg følge nøye med ditt og MCs tanganyika-akvarier
Det er du hjertelig velkommen til
Gleder meg hvertfall til den dagen du evt sitter opp nytt kar
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap