Tomatplante?

Har funnet tomatplanter som har spiret i akvariet mitt, etter at jeg forsøkte å bruke tomat som for (misslykket).

Er dette farlig for fiskene mine?
LOL
Hehe... Jeg kan ikke mye, men tipper det ikke er det... De får bare litt tomat
Men visste ikke at det kunne vokse vanlige planter i et akvarium...
Seriøst ?? Trodde ikke en slik plante ville kunne trives under vann, det er jo noe jeg forbinder med en landplante de luxe
Bilde?
Har du bilde?
Hvis ikke kan du ta?
Må bare se det :P
Ikke tomatene men selve planten (stilken) er visstnok giftig.
Kankje det er farlig fo fiskene?
Uansett ta ett bilde, hadde vært kult og sett.
Har dessverre ikke kamera, men skal se om jeg får tak i ett snart.
Ikke for å skremme, men...
Stilk og blader er giftig, og utsondrer en slags klebrig voks. Artig at den har spirt i akvariet, men jeg ville ikke latt den vokse videre der.
Hvis det bare er spiren du har, og denne var begynt å spire allerede inni tomaten, så kast den, for all del. Da er dette et virus, som gjør at frøene spirer for tidlig, og ødelegger smaken på tomatene.
Her er ett dårlig bilde, med ett patetisk forsøk på å fikse litt skarphet på plantene.

Legger med orginal bilde også.
Aggi
Stilk og blader er giftig, og utsondrer en slags klebrig voks. Artig at den har spirt i akvariet, men jeg ville ikke latt den vokse videre der. Hvis det bare er spiren du har, og denne var begynt å spire allerede inni tomaten, så kast den, for all del. Da er dette et virus, som gjør at frøene spirer for tidlig, og ødelegger smaken på tomatene.

Jeg spiser ikke tomater
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap