Gjett hva så i akvariumet mitt i dag :)

Heeeiisann.
De siste dagene har jeg funnet veldig mange guppyunger i akvariumet mitt Guppy-mammaen har tilsammen fått 10 unger nå + de som fortsatt er i akvariumet, og det er nok et par stykker. Jeg lot moren føde i akvariumet, og det syntes jeg funka veldig bra. Siden det er så mange som har overlevd i 4 dager i det store akvariumet nå. Men i dag oppdaga jeg 3 grå-svarte unger i akvariumet ! Lurer på om dette kan være Black Molly unger?? Jeg har 2 BM`er i akvariumet. Og den ene Black Molly hunnen har vært ganske stor i et par uker nå. Og hun har også gjemt seg litt bort. Jeg fanga opp ungene og har dem i eget akvarium forresten Og jeg har ikke lagt ved bilder siden de er vanskelig å se på bilder, siden jeg ikke har verdens beste kamera..=\
Men lurer vel egentlig på om ;
Kan guppyer få svart-grå unger , eller er det ganske sikkert at det er Black Molly unger ?

Takk på forhånd
Hilsen Christine
CrazyFish93
Heeeiisann. De siste dagene har jeg funnet veldig mange guppyunger i akvariumet mitt :) Guppy-mammaen har tilsammen fått 10 unger nå + de som fortsatt er i akvariumet, og det er nok et par stykker. Jeg lot moren føde i akvariumet, og det syntes jeg funka veldig bra. Siden det er så mange som har overlevd i 4 dager i det store akvariumet nå. :) Men i dag oppdaga jeg 3 grå-svarte unger i akvariumet ! Lurer på om dette kan være Black Molly unger?? Jeg har 2 BM`er i akvariumet. Og den ene Black Molly hunnen har vært ganske stor i et par uker nå. Og hun har også gjemt seg litt bort. Jeg fanga opp ungene og har dem i eget akvarium forresten ;) Og jeg har ikke lagt ved bilder siden de er vanskelig å se på bilder, siden jeg ikke har verdens beste kamera..=\ Men lurer vel egentlig på om ; Kan guppyer få svart-grå unger , eller er det ganske sikkert at det er Black Molly unger ? Takk på forhånd ;) Hilsen Christine

Guppy føder "gjennomsiktige" yngel, så jeg holder en knapp på molly jeg.
nila-84
Guppy føder "gjennomsiktige" yngel, så jeg holder en knapp på molly jeg.
Ok Takk for raskt svar Holder også en knapp på molly, men måtte bare være sikker.... Takk
Guppyer kan få gråsorte unger..

har fått flere gråsvarte yngel av guppy selv..

du ser det lettere på formen av yngelen hvilken yngel det er.. ligner de gråsvarte eller helt på de andre guppy-barna dine?
CH
Guppyer kan få gråsorte unger.. har fått flere gråsvarte yngel av guppy selv.. du ser det lettere på formen av yngelen hvilken yngel det er.. ligner de gråsvarte eller helt på de andre guppy-barna dine?

De er litt større enn guppyene. Også er de tjukkere/kraftigere..Kan prøve å ta et bilde av dem, men kommer ikke til å kjøre det før i morgen eller noe..
det skulle stått; ... GJØRE det i morgen.. Glemte visst å dobbelsjekke ..
Hmm...
Mollyene mine har ikke fått (flere?) unger enda, som jeg har sett. Og begge hunnene er like tjukke som de alltid har vært.. Så lurer på om de tre grå-svarte er guppyer..
Jeg tror nok det var guppyyngel jeg...
Siden det ikke har kommet noe mer yngel i det siste...
Men er det noen som vat om noen tydlige forskjeller å fortelle meg om mellom guppyyngel og black molly yngel?
Black molly-yngel er helt sorte ved fødsel, og mye større enn nyfødt guppy-yngel. Guppy-yngelen pleier å være gjennomsiktig på et vis. Det har ikke noen av mine mollyer vært.
Gry
Black molly-yngel er helt sorte ved fødsel, og mye større enn nyfødt guppy-yngel. Guppy-yngelen pleier å være gjennomsiktig på et vis. Det har ikke noen av mine mollyer vært.

Mine er grå-svarte og har "striper" på en måte... Så det er guppy nok guppy??
Vil tro det, uansett vil du se hva det er om en ukes tid. Da er de blitt endel større, og vil nok ligne mer på sin mor/far. :0)
Gry
Vil tro det, uansett vil du se hva det er om en ukes tid. Da er de blitt endel større, og vil nok ligne mer på sin mor/far. :0)

Ja De blir en uke gamle i morgen.. Og de er jo like som den dagen de ble født- Så de er nok guppyer.. Men er litt merkelig da ,siden resten av de kullet er gjennomsiktige .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap