Hva tar dere med på Jæren AK sin "STORAUKSJON" 10februar?

Heisann

Hva tar dere med på "STORAUKSJONEN" 10februar?

Jeg tar med flere forskjellige corydorasarter
simesisk algespiser
Hypostomus plecostomoides(Rød pleco)
praktbotia
Gyppy
L-144
L-066
Ancistrus
Gull ancistrus
Apistogramma
M.M.

Mvh.
Kjetil
Tar med på auksjonen, mmmmm "PENGER masse Penger"
hei
jeg tar med meg riotetra og noen girardinus falcatus og kansje noe mer men er litt usikker på ka eg ska ta med
Kjetil Gudmestad
Heisann:) Hva tar dere med på "STORAUKSJONEN" 10februar? Jeg tar med flere forskjellige corydorasarter simesisk algespiser Hypostomus plecostomoides(Rød pleco) praktbotia Gyppy L-144 L-066 Ancistrus Gull ancistrus Apistogramma M.M. Mvh. Kjetil:)

Å steike! Dette hørtes ut som en gøy auksjon!! Men det er litt for langt mellom Jæren og Søgne Hvor på jæren er det?

JAKs storauksjon avholdes i Stavanger. Se kalender her på AF for mer info.

10.febuar er jo en lørdag også! Ja kanskje jeg må ta turen hen. Ikke for å handle så mye, men å kikke og hilse på folkene Jeg kunne jo tatt med en gjeng med sandsnegler og gitt bort, det er jo uansett litt gøy for de yngste jeg får høre med malawithomas om han stikker med hen så får vi med noen auratus og aurora for det har hvertfall han nok av
Er det noen som sitter og grubler på om de skal ta med Alfaro cultratus eller Skiffia multipunctata til lørdag?
Ikke noe å lure på det - bare ta de med!
Går alt etter planen, tar jeg med følgende

Bladfisk Monocirrhus polyacanthus(4 stk, ser ut til å være begge kjønn)
Klovnkilli Pseudepiplatys annulatus (et par)
Rødleppegoby Sicyopterus sp.(4 stk)
Sphaerichthys vaillanti (2 hanner, 1 hunn)
Celebes halvnebb Nomorhamphus liemi (1 par, muligens en annen art)
Tetraodon albei (1 stk)

Ta gjerne med noen starterkulturer av mikroorm hvis du har

Hans M
Noen som kommer med Løvehode ciklide?
Rune A
Er det noen som sitter og grubler på om de skal ta med Alfaro cultratus

Kan ta med Alfaro huberi. De er da mye finere?
Frister litt å stille her og muligens investere i noen maller. Hvor lenge pleier disse greiene å vare?
Tar med.......
arijus
Noen som kommer med Løvehode ciklide?

Jeg tar med Løvehodeciclide, Scl.Barbatus, Ap. Viijeta, Ap. Macmasteri, Ildbuk,Guppy Boliviansk, Guppy Japan Blue osv..........
Helge Waldeland
[QUOTE=arijus]Noen som kommer med Løvehode ciklide?

Jeg tar med Løvehodeciclide, Barbatus, Ap. Viijeta, Ap. Macmasteri, Ildbuk,Guppy Bolivaiansk, Guppy Japan Blue osv..........

oioioioioioio - JAPAN BLUE ?????? vet ikke om jeg kan komme til Auksjonen, men har du Japan Blue til meg ???? _ mamma _ Vil haaaaa *ler*

Ref: http://akvaforum.no/rubrikk.cfm?id=13631
Gleder meg til lørdag!!
Er det interesse for Heterandria formosa HANNER? Jeg har en helt vanvittig dårlig kjønnsfordeling på disse. Jeg tar nok med noen hanner i tilfelle noen har motsatt fordeling som meg
Ellers tar jeg med litt planter++

Er det noen som har med seg:
Phallichthys tico
Xhiphiphorus pygmaeus
H. formosa hunner
Neoheterandria elegans
???
Hei musa

Det kommer store mengder med Japan blue, Stein Arild skal ha med mye av dem.

Jeg tar også med med noen rød vf discus fra Manacapuru, Amazonas og
grønn vf.discus fra Rio japura.
Amanoreker
Og mye annet

Mvh
Kjetil
Kjetil Gudmestad
Hei musa:) Det kommer store mengder med Japan blue, Stein Arild skal ha med mye av dem. Jeg tar også med med noen rød vf discus fra Manacapuru, Amazonas og grønn vf.discus fra Rio japura. Amanoreker Og mye annet:) Mvh Kjetil:)

jammen !!! åååååå * hoppe * tror ikke jeg får til å dra inn, må ha fordeom jo *ler* - om jeg får til , kan vi dra sammen innover da ?
Er det noen som tar med levende for?
Heros severum og flyteplanter
Kjetil Gudmestad
Hei musa:) Det kommer store mengder med Japan blue, Stein Arild skal ha med mye av dem. Jeg tar også med med noen rød vf discus fra Manacapuru, Amazonas og grønn vf.discus fra Rio japura. Amanoreker Og mye annet:) Mvh Kjetil:)

Her skal det bys på VF
noen som ska ta med ciklider...?? av typen salvini, jack dempsey, juvel osv.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap