Sebrapleco - pris og tilgjengelighet?

- Hva koster en sebrapleco i butikk?
- Kan de fleste dyrebutikker ta den inn problemfritt?

KES
Nevermind.
Leste nettop etter i fiskebasen...

Finnes det andre rimeligere L-fisker som kan passe i en 80l?
Det ser ut til at du har fått med deg at sebraer er dyre, ja Jeg var innom Akvariemagasinet i går, og der har de sebraer. Akvariemagasinet må vel være en av de dyreste akvariebutikkene i Norge, ihvertfall den dyreste jeg har vært i. Der hadde de sebraer i to størrelser. De minste kostet knappe 4000,-, og de største 5000,-! Dette er helt syke priser, også til sebraer å være. Du kommer ut langt, langt billigere ved å kjøpe privat. Jeg ble skikkelig sjokkert over prisene på sebraene der! Vel, egentlig over prisene på de fleste fiskene (med unntak av kulefisk), men dette tok kaka!
Det finnes massevis av andre maller til en rimeligere pris, selv om 80 liter nok blir smått for mange av dem. Ta en titt i lista over L-nummer (du finner det under kunnskapsbasene), og se om du finner noe "snacks" der.
Kesol
Leste nettop etter i fiskebasen... Finnes det andre rimeligere L-fisker som kan passe i en 80l?

Det finnes mange råflotte sugemaller som koster 100-250 kroner. Ta en titt gjennom L-nummer lista i fiskebasen. Masse eyecandy

Pass på at du kjøper arter som ikke blir store. 80 liter er ganske lite, men stort nok for endel arter.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap