Noen som klarer å artsbesteme denne albinoen

Har hatt denne albino malla en god stund, ble solgt som albino uten noe mere info i dyrebutikken. Det kan godt være en helt vanlig ancistrius hunn for det jeg vet.

Har fått tatt noen bilder men vet ikke om de er bra nok til at noen kan se hvilken type den er.
jo den er bronsje/kobber/rust farget, med røde øyne
hei
eg er ganskesikker på at det er en vanlig albino pleco
vil ikke en pleco bli veldig stor? Denne har ikke blitt noe særlig større det siste halv året, vokste mye i starten men har stangnert litt i det siste
Det er helt klart en pleco, og, ja, de blir store. Jeg antar at plecoer er som de fleste maller: de vokser i rykk og napp.
Har sett disse til salgs som "gull pleco" Blir akkurat like store som den normalfargede varianten..... Har vært inne på profilen din og ser at du har flere fisk som snart vil skrike etter større kar :0)
Gry
Har vært inne på profilen din og ser at du har flere fisk som snart vil skrike etter større kar :0)

Har nok i allefall en som bør omplaseres snart ja, det er den stripete sjokolademalla. Resten av fiskene er veldig små. ... ENDA :P
Men klar over situasjonen...
Alltid godt med en unnskyldning for å få større kar i hus ;0)
Dessvere så er det nok heller husets/leilighetens størelse som avgør dette nå om dagen. Så ser nok heller for meg et nytt hjem hos noen andre for den aldri så lite "feite" Sjoko som vi kallern her i huset :P
Gry
Alltid godt med en unnskyldning for å få større kar i hus ;0)

der har du et bra point.
takker hehe den undskyldninga kan jeg sikkert bruke
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Nordby
Reklame for plussmedlemskap