Storauksjon i Bergen 21. april

Bergen akvarieklubb har gleden av å invitere til storauksjon på akvariet i Bergen lørdag 21/4 kl 12:30. innlevering av objekter fra 10:00.

Både salt- og ferskvannsobjekter vil gå under hammeren.

Les mer på www.bergenak.org
Kan alle få komme?
Jeg er ikke medlem i Bergen akvarieklubb, så da lurer jeg på om det er åpent for alle...? Elller er det kun for medlemmer?
Storauksjoner er åpent for alle.
Aggi
Jeg er ikke medlem i Bergen akvarieklubb, så da lurer jeg på om det er åpent for alle...? Elller er det kun for medlemmer?

På BAKs storauksjon regner jeg med at du får muligheten til å melde deg inn i klubben. Det er virkelig å anbefale å bli medlem av en akvarieklubb
Wow! den må jeg og gå på!
Prøver å bli medlem men det virker ikke på hjemmesiden deres
Bjarne
[QUOTE=Aggi]Jeg er ikke medlem i Bergen akvarieklubb, så da lurer jeg på om det er åpent for alle...? Elller er det kun for medlemmer?

På BAKs storauksjon regner jeg med at du får muligheten til å melde deg inn i klubben. Det er virkelig å anbefale å bli medlem av en akvarieklubb
Flere fordeler enn man har med dette forumet?
Jeg har vært medlem av foreninger før, og jeg har tatt litt skrekken av det Ifølge min erfaring, så ender man som oftest opp med altfor mange plikter...
En av de største fordelene er at man i et klubbmiljø får kontakt med andre akvarister face to face noe som gjerne resulterer i en større tilgang på spennende arter (et akvaristisk nettverk lokalt). I en klubb vil en også få tilgang til gode foredrag på klubbmøter, ofte rabatter i butikker, reisefølge til andre akvaristiske arrangementer m.m. Er klubben tilknyttet NAF får man også medlemsbladet tilsendt i posten 4 ganger i året.
Hei
kossen fåregår dt auksjon greiene?
får vi pengene?
Men 21 april er en mandag etter min kalender???
Takk Erlend.

Sjekket ikke datoen her.
Tilfeldig bekjentskap
© RHD2011
Reklame for plussmedlemskap