- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon Moss Akvarieklubb - 1 April
Storauksjon Moss Akvarieklubb - 1 April
Dette er ingen aprilspøk!
Vi har lyst til å finne på noe gøy i påsken og arrangerer derfor en storauksjon på Verket skole i Moss. Auksjonen starter klokken 12:00 innlevering av objekter skjer fra klokken 10:00 til 11:30.
Auksjonariuser blir Thor og Ole fra Dahls Dyrerike og Jan Rune Røed fra saltvannsforum. Det blir kiosk og loddsalg. Vår hovedsponsor Dahls Dyrerike vil holde stand inne i lokalet.
Det oppfordres til å forhåndsbestille selgernummer, dette gjør du ved å ta kontakt på mt (alfakrøll) mossak.org. Vi vil legge ut liste over objekter på vår hjemmeside etterhvert som det blir meldt inn. Her finner du også informasjon om auksjonen, samt kontaktinformasjon. Vår hjemmeside er: www.mossak.org
Vi ønsker både medlemmer og ikke-medlemmer velkomne til å kjøpe og selge det de orker. Vi har hverken tak eller restriksjoner for hvor mye eller hva som kan bli solgt, så lenge det er lovlig og har med akvarier å gjøre.
Hilsen styret i Moss Akvarieklubb
Vi har lyst til å finne på noe gøy i påsken og arrangerer derfor en storauksjon på Verket skole i Moss. Auksjonen starter klokken 12:00 innlevering av objekter skjer fra klokken 10:00 til 11:30.
Auksjonariuser blir Thor og Ole fra Dahls Dyrerike og Jan Rune Røed fra saltvannsforum. Det blir kiosk og loddsalg. Vår hovedsponsor Dahls Dyrerike vil holde stand inne i lokalet.
Det oppfordres til å forhåndsbestille selgernummer, dette gjør du ved å ta kontakt på mt (alfakrøll) mossak.org. Vi vil legge ut liste over objekter på vår hjemmeside etterhvert som det blir meldt inn. Her finner du også informasjon om auksjonen, samt kontaktinformasjon. Vår hjemmeside er: www.mossak.org
Vi ønsker både medlemmer og ikke-medlemmer velkomne til å kjøpe og selge det de orker. Vi har hverken tak eller restriksjoner for hvor mye eller hva som kan bli solgt, så lenge det er lovlig og har med akvarier å gjøre.
Hilsen styret i Moss Akvarieklubb
Postet 20.03.07 kl 09:51
Endret: 20.03.07 kl 09:53
Hur hittar man dit?
En vägbeskrivning skulle inte vara fel, för oss som kommer långt ifrån. Är det inte dags att skriva lite mer på hemsidan än bara "mer informasjon kommer i løpet av uke 12"? Det är sex dagar kvar...
Olle
Olle
Postet 26.03.07 kl 15:32
Postet 27.03.07 kl 09:28
Endret: 27.03.07 kl 14:31
Postet 27.03.07 kl 11:09
Postet 27.03.07 kl 13:08
Endret: 27.03.07 kl 14:30
Lars-Olof ArvidsEn vägbeskrivning skulle inte vara fel, för oss som kommer långt ifrån. Är det inte dags att skriva lite mer på hemsidan än bara "mer informasjon kommer i løpet av uke 12"? Det är sex dagar kvar... Olle
Godt poeng. Sidene er under ombygging. Undertegnede har blitt spurt om han vil ta seg av dette, og vist han får igjennom noen av visjonene rundt det, da blir det fart i sakene ja
Postet 27.03.07 kl 13:59
Postet 27.03.07 kl 14:25
Postet 29.03.07 kl 14:10
Postet 29.03.07 kl 15:31
Postet 29.03.07 kl 16:26
Inaktiv bruker
MarieHei! send meg en mail på tangenmarie att hotmail.com. oppdatering på hjemmesiden har kokt bort i kålen, har dessverre hatt en del andre ting og styre med. mailadressen skal virke, jeg har iallefall fått flere henvendelser:-) Marie
Sent ørten mail til deg og andre i mak...får bare i retur.
Så da gjør vi så her,send meg en mail med selger nr så er det i box
/jan
Postet 29.03.07 kl 23:13
mailadressen min...
Hei! Jeg har oppdaget nå at mailadressen jeg oppga ikke fungerer som den skal. Send meg en mail på tangenmarie att hotmail.com da kommer den iallefall fram!
Marie
Marie
Postet 31.03.07 kl 01:12
Postet 31.03.07 kl 10:24