Hvor kan de ha ADA Riccia stener for salg?

Noen som vet hvor de kan ha Riccia stener fra ADA? På Aquaessentials var de utsolgt og de skulle ikke få inn igjen før om et par måneder, de hadde visstnok solgt som varmt hvetebrød
Forsteinet tre, skifer eller flat stein og hammer?.
Får ikke til å hamre i forsteinet tre, selv ikke med meisel, hehe Hvordan gjør du dette Kjetil?

Likte godt størrelsen, formen og fargen på disse steinene fra ADA
Flat bit forsteinet tre, hammer, slå Har kanskje vært heldig med de jeg brukte, de delte seg i tynne biter når jeg ga de en kakk.. Eneste andre steder jeg kan tenke meg kan ha det er vel kanskje ADGshop eller Aquaforest, men spørs om de sender til Europa.
Hehe, okei, det kom bare et lite hakk i den jeg prøvde meg på så den gav jeg rett og slett opp, men kanskje de har mindre biter i butikken. Får ta meg en tur å se til helga.

Klarer ikke å bestemme meg helt for hva jeg skal ha i forgrunnen på den nye 110 - literen, det blir enten Eleocharis acicularis eller Riccia. Foreløbig er det satt opp med Eleocharis acicularis, men jeg synes ikke at jeg får til denne planten så enormt bra. mange av tuppene blir brune og stygge, men det er mulig at dette kommer seg når de nye skuddene vokser opp. Hvordan er din erfaring med dette?

Legger med et bilde av karet, som holder på å vokse seg til, ikke verdens beste bilde, men det blir snart nytt kamera
Det så jo fint ut med gress. Den nye veksten blir nok grønn, men når det blir tett og gammelt så blir det ofte noen gule blader igjen. Har hørt at noen klipper de korte etter at de er plantet for å bli kvitt de gamle overvannsbladne, men har ikke prøvd dette. Pent akvarie, likte den åpne armaturen.
Fint!!
Her har du absolutt noe på gang Blir fint!
Må hive meg på den jeg også.

Pent kar!
Sindre Dybvik
Noen som vet hvor de kan ha [URLBLOCK1]? På Aquaessentials var de utsolgt og de skulle ikke få inn igjen før om et par måneder, de hadde visstnok solgt som varmt hvetebrød:)


Har noen liggende på jobben jeg, hvor mange trenger du?
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Skal legge ut flere bilder på profilen etter at det har fått gått seg litt til.

Kjetil, armaturet fungerer utmerket, og at det er åpent gir jo muligheten for å se på plantene ovenfra, i tillegg til at karet ser litt større ut. Det er et Arcadia overtank armatur med 4x24W T5 Arcadia Plant Pro. Det var ganske stress å få tak i dette, men det gikk bra til slutt
Rune Evjeberg
[QUOTE=Sindre Dybvik]Noen som vet hvor de kan ha [URLBLOCK1]? På Aquaessentials var de utsolgt og de skulle ikke få inn igjen før om et par måneder, de hadde visstnok solgt som varmt hvetebrød:)


Har noen liggende på jobben jeg, hvor mange trenger du?

Heisann Rune, trenger vel kanskje 5-6, men er neimen ikke sikker. Spørs litt hvordan jeg skal gjøre dette her. Mulig jeg lager en linje av haigrass mot de bakre plantene og har riccia på hele forgrunnen. Hva mener du?
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap