Noen som vil gi råd? alle? :)

Inaktiv bruker
Jeg og samboern min sikler etter et 350 liters hjørneakvariet. Men så vil jeg ha hjelp og ideer til hvordan jeg skal innrede det, hvilke fisker eventuelt.

Men først og fremst innredning. Har sett på noe med terrasse, og syns det så bra ut. Er det noen som har bilder eller linker og sende meg, så jeg kan se utvalget. Og hvor det er mulig å få kjøpt dette evt...såg at en nettbutikk hadde, men fant det bare på en...Har ikke funnet så mye selv....*dårlig å lete*

Jeg vil at det skal se så bra ut og med mye tilbud til fiskene som skal bo der.

Hva annet er å anbefale?

Og ja, jeg er fersk innen litersyken... *hehe*
Inaktiv bruker
Har sett igjennom mange av karrene fra før
karret
nå er jeg selv også ganske ny innen litersyken. men vet at det er mye fint du kan gjøre, først må du bestemme deg litt for hva slags stil du vil ha. det er mye du får gjort med huler, platåer, grus, sand, røtter, terasser og planter. et lite tips er å se igjennom en del av de medlemskarrene som ligger her på akvaforum, der har jeg fått en del inspirasjon. lykke til
Linjer!
Bare tenk: Størst bakerst og høyest på én side. Lag skrå linjer. Ha bare én gjenstand som fokus. Og dette gjelder ALT - planter, røtter, steiner og sanden du bruker. Bruk din fantasi til å oppnå dette!

Hilsen grafiker. :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap