noen som ønsker seg stort kar?

Vet ikke om denne linken allerede er ferdigdiskutert, men til dere som ønsker dere stor kar; her er et stort kar!

WOW Wow
Elisabeth Haukeland
Vet ikke om denne linken allerede er ferdigdiskutert, men til dere som ønsker dere stor kar; her er et stort kar! [URLBLOCK1]

JA Tack..det hade varit drömmen det...
Men det förblir nog bara en dröm...
Joda, det var høy WOW-faktor på størrelsen, både når det gjelder fiskene og akvariet. Men det var da utrolig gørrkjedelig? Ikke innredning å snakke om i det hele tatt. Ikke sand på bunnen en gang, bare nakent svartmalt "plankegulv" overalt. Kun noen spredde kulesteiner her og der og et halvt tre. Det var gørrkjedelig, for å si det mildt. Og det så utrolig teit ut med den hylla på veggen i akvariet, der steinene lå på rekke og rad. Veldig unaturlig og rart, synes jeg. Stein ligger ikke på en bokhylle sånn på den måten...(det så ut som en bokhylle, rett og slett, en rett plankehylle bortover veggen i akvariet)

Størrelse er ikke alt, mener jeg Heller et mindre akvarium da, men til gjengjeld innredet som en undervannsverden skal være.
Har noe så topper kaka her
Tror dette skal holde til de fleste artene
[External Image]

[URL=http://fogonazos.blogspot.com/2007/01/aquadom-worlds-largest-cylindrical.html[/URL]
Enig med Mona, dette var bare kjedelig.
Hva med ferskvann og selskapsakvarium istedet?

En liten stim med neon/kardinaltetra på 3-4000 stk, en pen liten stim med sølvhai? Og hva med noen discus?
Det är möjligheterna som e wow!
mona o
Joda, det var høy WOW-faktor på størrelsen, både når det gjelder fiskene og akvariet. Men det var da utrolig gørrkjedelig? Ikke innredning å snakke om i det hele tatt. Ikke sand på bunnen en gang, bare nakent svartmalt "plankegulv" overalt. Kun noen spredde kulesteiner her og der og et halvt tre. Det var gørrkjedelig, for å si det mildt. Og det så utrolig teit ut med den hylla på veggen i akvariet, der steinene lå på rekke og rad. Veldig unaturlig og rart, synes jeg. Stein ligger ikke på en bokhylle sånn på den måten...(det så ut som en bokhylle, rett og slett, en rett plankehylle bortover veggen i akvariet) Størrelse er ikke alt, mener jeg;-) Heller et mindre akvarium da, men til gjengjeld innredet som en undervannsverden skal være.

Mona du får blunda och ta fram fantasin och inte se som det ser ut nu !

Jag hade nog kunna tänka mig ett sådant akvarie .
Tänk dig att bygga klippformationer som liknar malawisjöns.
Full av betande Mbunas längs den branta klippväggen.
Kraftiga pumpar.
Lysrör som får fram fiskarnas färg.
På botten finsand som det går "Haplisar" och Aulonocarer och tar sig en mun med sand som de silar utmellan gälarna för att hitta något ätbart
Fullt med liv med andra ord.

Du tar på dig cyklopet och hoppar ned till dom.
Det sista var att ta i lite
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap