En liten ide, anngående medlemslisten

Hei og go'kvell!

Var innom medlemslistene for å se om det var noen fra Mo her : )
Jeg måtte jo trykke på hver eneste bokstav, for så å rulle neddover en hel masse navn!
I tilleg måtte jeg innom alle bokstavene også, for å se alle her på AF!
Da kom ideen

Vi kunne hatt en søkelinje hvor man kunne skrevet inn hvor man bodde, så kunne man se om det var noen i nærheten.
Eller kanskje det blir litt komplisert?
Noen menigheter rundt det?

Ja, dere får se på det da Moderatorene ?

Mvh Cassandra
Hvis du går inn på medlemslista, søker blankt og får opp alle, så kan du søke (CTRL-F) på stedsnavnet du leter etter.
Åy! : O
Det hviste jeg ikke!
Tror det er mange andre her som heller ikke vet dette.
Men nå har vi nå dette her så, da får de jo se det : )
Takker!

Mvh Cassandra
Inaktiv bruker
Hvis du går inn på medlemslista, søker blankt og får opp alle, så kan du søke (CTRL-F) på stedsnavnet du leter etter.

næi dærsken! d veste ikkje eg heller!!
Ja, har du sett!
Flere som heller ikke hvisste om det ; )
Var kanskje litt lurt det her

Mvh Cassandra
Inaktiv bruker
enten må man være datanerd eller bare utrulig flink med data. Men altså, det der ante jeg ikke at var en funksjon på datan. Men jeg er enig m cassandra, for oss nokså-uvitene-ikke-fult-så-data-nerd, så syns jeg det godt kunne vært en funksjon der man søkte opp med stedsnavn eller kommuner... Men det er jo faktisk bra at noen er smartere ang data og kan gi tips om slike finurlige duppeditta man har.
Haha.
Jeg visste om control+f, men har faktisk spurt moderatorene (herre, høres ut som et svenskt parti) om man kunne lage en slik funksjon. Jeg er da faktisk hakket tregere enn dere....

For øvrig vil ikke bossene her gjøre det, fordi det blir alt for enkelt for selgere å spamme medlemmer. Eller noe sånt, jeg støtter det.
De sa også at om det var interesse for å starte opp klubb eller noe slikt, er de snille nok til å sende invitasjon til alle i området.
Cassandra
Åy! : O Det hviste jeg ikke! Tror det er mange andre her som heller ikke vet dette. Men nå har vi nå dette her så, da får de jo se det : ) Takker! Mvh Cassandra

Jeg visste det ikke jeg heller sikkert (fordi noen ikke lar folk søke blankt pga. databasestress), men det var jo ikke vanskeligere enn å prøve :P Tror ikke man trenger å være nerd for å søke uten å skrive et ord og trykke CTRL-F, men jeg jobber jo med web så
Inaktiv bruker
Kesol
Jeg visste om control+f, [B]men har faktisk spurt moderatorene (herre, høres ut som et svenskt parti[/B]) om man kunne lage en slik funksjon. Jeg er da faktisk hakket tregere enn dere.... ;)

LOL
:p
Håper det var min lille spøk, og ikke den hakket mer fremtrende idiotien du lo av. :P
Inaktiv bruker
så apsolutt den lille spøken.
Er det noen moderatorer som har noen meninger om dette?

Mvh Cassandra
Cassandra
Er det noen moderatorer som har noen meninger om dette? Mvh Cassandra

Som Kesol har nevnt; dette er ikke en funksjon vi har hatt ønske om å ha på AF, på grunn av de forholdene Kesol nevner.
At det likevel er mulig, var noe jeg først oppdaget når jeg leste denne tråden.
Om dette blir å være mulig i fremtiden tar jeg verken standpunkt til, eller formeninger om Det er ikke jeg som styrer teknologien (da hadde det ikke vært rare AF, da :p)
Ok, da forstår jeg : )

Mvh Cassandra
Oi,
nå skrev jeg noe unødvendig, så jeg endrer det bare til noe annet. Kor d går?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap