Værsågod, et russekort til alle.

Tenkte jeg skulle dele russekortet mitt med dere, har laget det helt selv så det er litt spesielt. Stikker snart avgårde til Kongeparken for å feste å se på den gærne bærumsrussen hele helgen
Kjempestilig.

Husk,det er lov å bruke hue selv om en er russ
Pøh- ikke hør på den tørre gamla der :P

Drikk deg dritings, spy bak en busk eller to, klin med den styggeste dama og ha deg med venninna hennes bak en buss.
Kast opp litt til, spis en kebab du søler halvparten av nedover dressen og prøv deg på en av vaktene.

Blott rumpa di, drikk spriten til kompisen din, røyk til du kaster opp igjen.

Stump av på en benk, og våkn opp uten bukse og øyenbryn.

Ps: En god fyllakrangel må du også finne plass til!

God Feiring!!

(mimrer litt her)
Jau nå fikk jeg lyst til å ut i helga. Ikke. Hehe

Ha en flott russefeiring Sindre!
Pøh- ikke hør på den tørre gamla der :P

Drikk deg dritings, spy bak en busk eller to, klin med den styggeste dama og ha deg med venninna hennes bak en buss.
Kast opp litt til, spis en kebab du søler halvparten av nedover dressen og prøv deg på en av vaktene.

Blott rumpa di, drikk spriten til kompisen din, røyk til du kaster opp igjen.

Stump av på en benk, og våkn opp uten bukse og øyenbryn.

Ps: En god fyllakrangel må du også finne plass til!

God Feiring!!

(mimrer litt her)

HE,HE ja du kan få sagt det du
Moralen her er at kebab ikke er godt etter man spyr heller :P

Stilig russekort, selv om det lukta 2-3 Photoshop tutorials på en gang
Haha, ja, en plass må man begynne Men det er bare en tutorial, selve orben, allikevel tok det sikkert 3 timer å lage den.

God veiledning MC, hehehe, skal se om jeg ikke kan få skviset inn noen av punktene i helgens "to do list"
Bærumsruss
Jeg var jo selv en av disse bærumsrussene med stort anlegg en gang i tiden. Moro tur hadde vi til stavanger også, men skjønner jo at ting har tatt litt gradevis av med årene. Alle skal jo overgå russen som har vært før dem, og nå begynner det jo og bli dyrt, selv med sponsorer og alt.

Men lykke til og etter og sett nyheter i går er vel kanksje ørepropper en god ting snart.
Ja, nå er det vår og mimretid...
Det kan da umulig være SÅ mange år siden jeg var ung og søt russ, og nyforelska og hadde hele LIVET foran meg?!?!? (Ja, jeg har jo fremdeles det meste av livet foran meg, får jeg håpe...!)

Jeg forstår meg ikke helt på all pengebruken til russen av i dag, men jeg skulle faktisk nesten ønske jeg hadde festa MER i russetida enn jeg gjorde.
Jeg var litt for fornuftig.
Så lenge man ikke gjør noe farlig, så synes jeg det skal være lov å ta av i russetida!
Lykke til, Sindre!
Må si det tok skikkelig av i kongeparken, men alle oppførte seg stort sett fint, så det var ikke så mye å utsette på det. Det ble ihvertfall en kjempefin helg med postgirobygget og Morten Abel konsert. Det var litt av en opplevelse bare å gå inn i de forskjellige bussene å se seg om, helt sykt hva folk gidder, men det er jo gøy for oss andre, hehe
Åh..! Nå bare må jeg skrive

Jeg var også russ i år, og det var GØY!!! Er en festbremser, men jeg skulle ønske jeg hadde festa litt mer, og blitt med på mer rulling i bussen, for det var skikkelig gøy, og russetiden er jo tross alt bare en gang i livet.

Utenom rullingen var Tryvann en stor opplevelse, men en smule oppskrytt (synes jeg). Og et minne er jo sefølgelig da den splitter nye Audi A6 til venninna mi (som vi kjørte med opp til Tryvann (hun tok solokorken=edru hele russetiden) ) streika... Der stod vi i kø opp til parkeringsplassen og kløtsen (sikkert skrevet skrekkelig feil) gikk. Begynte å ryke og stinke som et h**** ... :O Så da måtte Falken komme
Var jo litt komisk at alle de gamle russebussene og van'ene kjørte forbi som bare det, mens en ny Audi - nei den streiker ( Vi fikk jo sefølgelig høre "slik går det når man låner pappas bil!" *ler* )

Ser forresten at du har tatt bilde av bussen Playroom - det er en guttebuss fra skolen min
Er det fremdeles noen blåruss som kaller russebussen sin for "Blue Oyster" da?

Da jeg var tenåring var filmen uttrykket kommer fra ("Politiskolen") helt ny og skikkelig poppis. Det krydde av "Blue Oyster" russebusser i tiden etter den filmen kom utOg vi synes selvfølgelig det var bare sååååå kult navn! "At det går an liksom"
Hanne F
Var jo litt komisk at alle de gamle russebussene og van'ene kjørte forbi som bare det, mens en ny Audi - nei den streiker :D ( Vi fikk jo sefølgelig høre "slik går det når man låner pappas bil!" *ler* ;) )

Når clutchen på en ny Audi ryker så har man vel ikke stor fremtid som sjåfør heller. VW/Audi har vel de mest tilgivende clutchene som finnes :P Så jeg hadde nok stått med dem som lo seg i hel
Vår buss var det kuleste av de alle. Vi kalte den Sonic (som i videospillfiguren) fordi den var lynkjapp. Nå står den bare å lukter øl og støver i gården utfor her, hehe
Kan godt være hun brukte cluchen altfor mye/brukte den feil, men jeg synes det er rart at den røk uansett. Bilen var jo helt ny, og de bør jo tåle litt...
Hanne F
Kan godt være hun brukte cluchen altfor mye/brukte den feil, men jeg synes det er rart at den røk uansett. Bilen var jo helt ny, og de bør jo tåle litt... :)

Det kan også være at hun ikke brukte den, dvs. ikke trykka den langt nok inn, hvis de er nye kan de være litt strie, hehe. Du får spørre henne om mekanikerne anbefalte automatgir fra nå av :P De ryker nok ikke uten videre nei Jeg må nok være så sjåvinistisk å tippe brukerfeil her

Sindre: Snerten bil
biXen
[QUOTE=Hanne F]Kan godt være hun brukte cluchen altfor mye/brukte den feil, men jeg synes det er rart at den røk uansett. Bilen var jo helt ny, og de bør jo tåle litt... :)

De ryker nok ikke uten videre nei Jeg må nok være så sjåvinistisk å tippe brukerfeil her

Ja for å clutche feil er det jo BARE jenter som gjør....Jøss den var å dra den litt langt, Bixen.
Gry
Ja for å clutche feil er det jo BARE jenter som gjør....Jøss den var å dra den litt langt, Bixen.

Det sa jeg da vel ikke, putter du ord i munnen på meg? Politikerspire? :P Men nå var det en jente som kjørte en ny A6 og som ødela clutchen. Min erfaring med disse bilene tilsier da brukerfeil er veldig sannsynlig.

Nok av elendige mannlige sjåfører også, aggressive og farlige, og er ingen verdensmestersjåfør selv, men interesse for bil gjør at man setter seg såpass inn i det at man tar vare på bilen. Det er en veldig mye mindre del av damer som har dette. Ny bil med ødelagt clutch er ikke en del av det. Du får gjøre det til så mye kvinne/mann ting du vil :P
Gry
[QUOTE=biXen] De ryker nok ikke uten videre nei :) Jeg må nok være så sjåvinistisk å tippe brukerfeil her :D

"Brukerfeil" er vel et ganske kjønnsløst ord, Gry?

Ikke føl deg så truffet, biXen kjører som ei kjerring han også *fnis*
Sjåvinistisk er vel et ganske kjønnsbestemmende ord.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap