Netthandel, hvilken butikk er best?

Hvilken nettside er den beste når eg skal bestille ting til akvarie mitt?
Her er det smak og behag som spiller en viktig rolle. Samtlige av nettbutikkene har med en eller flere anledninger fått anbefalinger.

Det ligger en rekke tråder om temaet her på AF, så du kan lese plenty med anbefalinger om du leiter litt.

Her er slik jeg rangerer butikkene:
Tropefisk: Effektiv og hyggelig handel. Fører varer med gjennomgående høy kvalitet. Oversiktig web

Webzoo: Trolig billigst på det meste, men kan i perioder ha litt under gjennomsnittlig service, mener mange. Har selv kun + erfaringer.
Selger periodevis planter

Aquamanias: Også effektiv og hyggelig. Gode priser. Fører en del spesialvarer, og elektrokomponenter vi kan ha nytte av, i tillegg til at det selges fisk til bra priser

Aquazoo: Knall butikk, fører en del spesielle varer som man ellers ikke får tak i uten å måtte anstrenge seg. Flott utvalg av fisk, og har vanlig lokalutsalg.

Akvasia: Heller skrall greie, her planges mange. Trist, da de har en del varer som andre ikke har.

Det er i tillegg en rekke andre butikker jeg ikke har det store forholdet til.
Frank Angell
Akvasia: Heller skrall greie, her planges mange. Trist, da de har en del varer som andre ikke har.


Og dessverre er dette også min erfaring foreløbig :S

Man må jo bare gjøre egne erfaringer- og min sier meg : "Nei takk"
Stemmer godt med erfaringene mine og.
Frank Angell
Webzoo: Trolig billigst på det meste, men kan i perioder ha litt under gjennomsnittlig service, mener mange.

Det er ihvertfall billigst på noe. Men jeg har ofte funnet at Aquamanias er billigst. Jeg tror Webzoo og Aquamanias er billigst på litt forskjellige ting. Men jeg vil legge til at jeg, når jeg har handlet hos webzoo, har fått varene i rekordfart - der kan ingen slå dem.

Aquamanias har forresten generelt veldig god kvalitet på fisken de selger også

Noen burde også skrive om aquariuszoo. Jeg har ikke handlet der, så jeg har ingen erfaring med dem, men det er en butikk verdt å nevne, tror jeg.
avifauna.dk?
noen som har handlet hos denne og har erfaringer å dele? har sett litt på denne og kommer muligens til å handle der. men er interessert i å høre fra andre først
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap