Antall besøkende...

Totalt besøkende nå: 454
Medl. pålogget nå: 34

Mange potensielle medlemmer? Eller medlemmer som bare skummer forsiden uten å logge inn?
Jeg har tatt dette opp før, Etnejente

Svaret var at det er kinesere inne på siden via linkene
??? Kinesere? Hvorfor skulle de linke til våre sider? Du tuller
Kinesere var tull, ja
Men utlendinger er visstnok rett.

Personlig så er alt annet enn innloggede medlemmer bullshit for meg.
Men enkelte vil så gjerne ha det til at dette er Norges største akvarieforum
Håneidu.. Akvaforum er best! Bare en haug med folk der ute som ikke tør komme inn i varmen
Er det Etnejenter her???
Tja... Etnejente i hjertet, iallefall... ;P
Familien er derfra...
Snakker Etnedialekt, men er oppvokst i Bergen... Slå den
Hehe, Aggi

Joda, Akvaforum er et meget bra forum. Ingen tvil om det.
Samtidig må jeg le litt også. Det er jo utbrytere fra utbryterne av NA.
Jeg har full forståelse for det som førte til første utbrytningen; bare det faktum at Akvasia eier domenet webzoo.no får meg forbannet!

Men nå har det seg jo slik at denne siden eies fullt og helt av Holger, som jeg forøvrig har et meget godt inntrykk av. NA eies av Dyrenett(og personen bak dette firmaet). Hva er egentlig forskjellen?

Jeg blir ikke fornøyd før Norges største akvarieforum er driftet av NAF, og dermed oss akvarister!

Hilsen en som ikke spiser kameler.
Historie er én ting, kvalitet er en annen ting
Disse sidene har kvalitet, og da betyr historien mindre
Som sagt så liker jeg Akvaforum veldig godt, men når det gjelder kvalitet er jeg ikke helt med
Jeg mener selvfølgelig at Akvaforum har kvalitet, men det har da NA også.

Basene her synes jeg er fornøyelige, men man finner mye bedre info dersom man googler. Så for meg blir de bare en kuriositet.
Greit nok liksom
Donald
...... Basene her synes jeg er fornøyelige, men man finner mye bedre info dersom man googler. Så for meg blir de bare en kuriositet. Greit nok liksom:-)

Høyt besøkstall kommer selvsagt av at "kineserne" dine Donald, googler de også, og da finner de AF og basene her

Donald
Basene her synes jeg er fornøyelige, men man finner mye bedre info dersom man googler. Så for meg blir de bare en kuriositet. Greit nok liksom:-)

Har et forslag til deg, Donald

Dersom du ikke synes f.eks. Fiskebasen inneholder nok info og lærdom, så lages de faktisk helt og holdent på frivillig basis av akvarister som bidrar med info, bilder og tekst...*hint-hint*

Alle som kan litt om fisk, enten det er en bestemt gruppe eller art, kan bidra med å høyne informasjonsnivået på det som står i Fiskebasen ved å sende inn sin info, tips, lærdom og fakta.

Så ikke bare sitt og "les kuriositeter", Donald. Delta, bidra og øk nivået til det nivået du ønsker deg av en Fiskebase! Send inn info!

Basen blir ikke bedre enn vi gjør det til selv Oppfordring til alle
Regner med at jeg også er en av "kineserne" da Jeg er medlem og er inn her og kikker nesten hver dag, men logger meg som oftest ikke på unntatt når jeg skal skrive. Jeg antar at det er flere som meg?
Nå er det ikke antallet gjester på AF som gjør at vi er størtst:
Det er den større tilmeldingen av nye medlemmer enn noe annet forum for akvarister, og aktiviteten i forumet som bidrar til dette faktum.

Noen lette tall på morgenkvisten:
Siden 1, mai har vi på AF fått 332 nye medlemmer. NA fikk på samme tiden 261. Dvs at vi har en vekst som er 23% høyere.
Siden 1, mai, har det blitt postet 11000 innlegg her på AF. På NA, der kjøp og salg teller med som en del av forumet, er det postet under 9000.

Du ser forskjellen?? Jeg ser i alle fall ingen grunn til å ikke definere AF som størst, i raskest vekst, med mest potensiale, med mest kunnskap i baser, og med mest takhøyde ++++
Og for å si det rett ut; jeg har ingen ting mot NA. Ingen verdens ting
Jeg kan skumme NA hele dagen uten at det er særlig mange nye innlegg, mens på AF skjer det som oftest veldig mye. Det sier meg litt om aktivitetforskjell. AF føles litt mer personlig, mye pga. ildsjeler. På NA kan såkalte "gale" svar stå en uke uten at noen gidder å svare, det skjer sjelden her. Her lærer man av å svare feil også

Jeg bruker begge forum, og synes det er litt eple og pære. Er ikke interessert i noen sammenslåing. Hvis jeg kan ha to bra biler så tar jeg heller det istedet for at de blir kombinert til en. Blir det derimot 4 biler så blir det litt for mye styr å velge og å få kjørt alle

Fiskebasen treffer også veldig høyt i Google, spesielt på norsk, men også på engelsk, og derav kommer nok disse kineserne Og jeg synes fiskebasen er super.

biXen
...... Fiskebasen treffer også veldig høyt i Google, spesielt på norsk, men også på engelsk, og derav kommer nok disse kineserne :) Og jeg synes fiskebasen er super.

... for ikke å snakke om på latin
Som nystartet seriøs akvarist er det vel liten tvil om at AF er det mest oversiktlige forumet og det som gir mest info. Skal mye til for å gjøre det bedre, det må i såfall være at dere som synes det er fornøyelig å kikke i basene kompletterer med infoen dere sitter inne med. For folk som har drevet i mange, mange år vil det alltid være noe å sette fingeren på.

Det er forståelig at man ikke vil bidra til et privat forum, men da får man sparke i gang et bedre hos NAF da. Har tilgode å se et seriøst, ledende forum hos forbund og foreninger innenfor mine interessefelt. Som regel blir det for mange kokker og for mye søl, mens private forum er enklere å administrere.
Er det umulig at AF foreslår et samarbeid med NAF, da?
Virker jo ikke som om AF skulle tape noe på å få enda mer styrke i ryggen.
Om en måned skal jeg ha et lignende innlegg.
Alltid like moro
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap