Fisk i Sverige

I uke 32 skal vi til Sverige. Så jeg lurte på om det er noen bra dyrebutikker der? Også, går det ann å kjøpe fisk i Sverige også ta de med hjem til Norge?
Sverige er ganske stort, så hvor i sverige du skal hjelper å vite-for å komme med tips om butikker.
Ja det er mange bra butikker i sverige, men spørrs hvor du skal.
hehe.. Glemte det.. Vi skal på en campingplass som heter Hafsten som ligger Uddevalla ..
Der er det ikke langt fra Nols ciklidhobby..
Kjører litt forbi uddevalla.
Er noen bra butikker i Gøteborg også, og det er jo ikke avskrekkende langt fra Uddevalla.
Er det lov å ta med fisk inn i Norge?
Ja til eget bruk så mener jeg det er lov. men det er det sikkert andre som vet sikkert.
For hvis jeg kjøper fisk i Sverige, har jeg tenkt å kjøpe sånn plastakvarie, som jeg kan ha de i mens jeg er der.. Hvis jeg kjøper, skal jeg kjøpe Sommerfuglciklide.. Også har jeg fisken i pose på hjemreisen.. Det går vel greit det?

Jeg ville ikke kjøpt sommerfuglciklider i Sverige, disse er lette å finne her hjemme også.
Jeg handler kun mer sjeldne fisker der, gidder ikke masse pakking og greier for noe jeg finner i hver eneste dyrebutikk her hjemme

Og ja, det er lov å ta med fisker til "eget bruk", altså ikke en trailer feks
MC Darup
Jeg ville ikke kjøpt sommerfuglciklider i Sverige, disse er lette å finne her hjemme også. Jeg handler kun mer sjeldne fisker der, gidder ikke masse pakking og greier for noe jeg finner i hver eneste dyrebutikk her hjemme :) Og ja, det er lov å ta med fisker til "eget bruk", altså ikke en trailer feks ;)

Vil det si når jeg kjører trailer i Sverige at jeg ikke kan kjøpe med meg fisk?
Eller er det mengden det kommer ann på?
Kai O Hetland
[QUOTE=MC Darup] Jeg ville ikke kjøpt sommerfuglciklider i Sverige, disse er lette å finne her hjemme også. Jeg handler kun mer sjeldne fisker der, gidder ikke masse pakking og greier for noe jeg finner i hver eneste dyrebutikk her hjemme :) Og ja, det er lov å ta med fisker til "eget bruk", altså ikke en trailer feks ;)

Vil det si når jeg kjører trailer i Sverige at jeg ikke kan kjøpe med meg fisk?
Eller er det mengden det kommer ann på?Er vel mengden det står på ja.. Du har f.eks ikke lov å ha hele lastebilen med fisk Selvom det hadde vært litt kult
Fisken
er billigere i Sverige, de har finer og bedre utvalg syns nå jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap