Gode råd om feriefôring av Afrikansk Sommerfuglfisk?

Eg er nybyrjar, har hatt eit 200liters akvarium sidan april. Det er mykje nyttig å lese på Akvaforum.no, og eg får mange tips. No vil eg sjølv prøve å få litt hjelp av nokon her inne...:

Eg skal reise på ferie 22.juli, og blir vekke ca 10 dagar. Har nyleg fått ein Afrikansk Sommerfuglfisk i gåve, og denne er litt spesiell. Den oppheld seg omtrent berre i overflata, og et kun mat som flyt på vatnet - helst levande fôr. Men den et også flakfôr. Eg har også vanlege sortar, som scalare, palettar, guppy, tetra...

Spørsmålet mitt er: Korleis gjer eg det med fôring til Sommerfuglfisken medan eg er borte? Skjønar av det alle skriv på forumet at Weekendfôr ikkje er eit alternativ, så eg satsar på at dei andre vil greie seg fint med planter og algar. Men kva med denne spesielle fisken? Kanskje den forsyner seg av dei minste fiskane, dersom det vert ille for han? Eller et også denne fisken planter (i så fall flyteplanter)? Den har ein stor, oppovervendt kjeft, så eg trur i alle fall ikkje han vil greie å gnage algar med den...

Skulle eg ha kjøpt ein fôrautomat, og stilt den inn på beskjedne utslepp av mat - for å sikre ein minimumstilgang for denne fisken? Håper nokon veit litt om denne fisken, og kan hjelpe meg...
En fôrautomat kan være en grei investering for de fleste akvarister.
Med beskjeden fôring skal det ikke være noe problem å ha en slik gående mens en er på en 10dagers tur. Vannverdiene vil ikke bli dårlige i løpet av denne tiden

Siden dette er en art som foretrekker levende\ frosset fôr, men tar tørrfôr, ville jeg satset på dette selv.
Er litt usikker på hvor godt arten ellers greier seg med en sulteperiode, i forhold til annen fisk som kan gå leeeenge uten fôr dersom de er i normal kondisjon
Takker og bukker :)
Flott å få så raskt svar! Då satsar eg på automat. Eg håper dei har det i Ålesund, ikkje lett å finne slikt utstyr her omkring...! Viss eg hadde hatt betre tid, hadde eg bestilt på nettet. Jaja. Spennande med uvanleg fisk, men også ekstra vanskeleg!
De selger fòrautomater på moa syd hvertfall,og tror nesten alle andre butikkene her selger det også

Sommerfuglfisk er ikke så veldig vanskelig å holde,har hatt mine 4 i en god stund nå. Eneste minuset med de er at de mer enn gjerne sluker småfisk som neon tetra om de er veldig sultne og muligheten byr seg
Flott!
Takk for det! Då får eg sikkert tak i, skal ein tur utover snart. Har masse neon og kardinal, og dronningrasbora, men desse har fått vere i fred til no. Er litt meir bekymra for den halvvoksne guppy-yngelen (fødde 29.4.) som må flyttast frå 1,5-literen og over i storetanken no når vi skal reise! Men det får stå si prøve...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap