Betta yngel

måtte bare vise bilder af reiret og yngelen som kom i dag frå mine Turkis Halvmoon. Pabbaen jobber hart med og følge etter om noen detter ned og mora er og koser seg med mat og vitaminer etter dagen's kosestund

bilde en. paret og forske på hver andre og hannen holder på med og lage reir .

bilde 2. Reiret yngelen litt helt opp med catappala bladet.

bilde 3. pabben i full jobb og passe på yngelen



Stilig! Virker som om du har teken på dette her...
Inaktiv bruker
Det er morsomt med kampfiskoppdrett ja Blir spennende å se om du får dem til å vokse opp
Betta babies
Torjus Knutsen
Det er morsomt med kampfiskoppdrett ja :) Blir spennende å se om du får dem til å vokse opp :)


Jå de er akkurat det.

Jeg hadde DT yngel men de ble spist opp af faren desverre.

MEn skal prøve igen med DT i neste uke troligst. Vist damen blir helt klar da
Inaktiv bruker
Ja man må virkelig følge med hele tiden den første stunden.. Har du så mye plass at du kan ha oppdrett på mange typer på en gang? ^^
Torjus Knutsen
Ja man må virkelig følge med hele tiden den første stunden.. Har du så mye plass at du kan ha oppdrett på mange typer på en gang? ^^


Har litt plass. eller retteresagt 2 store room med massevis af hyller. noen er sett opp og noen blir sett opp når de trengs.

Men de går jo allt også etter hva klarer seg hele veien og hva lang tid jeg kommer til og ha i mellom parene. Har jo tenkt litt på det. Det første er jo nå i gang og dem trenger og flyttes om 2 måneder i mindre bokser som står klare. men i mellom tiden kan jeg jo ha et kull som er kommet i allefall 1 måned på vei før jeg selger noen af dem.
åhh,heldigen! hvordan få du det til? får ikke hunnene mine klar jeg...
Monica Pettersen
åhh,heldigen! hvordan få du det til? får ikke hunnene mine klar jeg...


Heldigvis fikser dem det selv for de meste.
nå e dem blitt 5 dage.....
Nå er dem blitt 5 dage gamle mine lille Betta halvmoon babyer.

Ikke er det så enkelt og få tatt bilder av dem ennå men mange er dem i fødekaret.

Så det blir gøy og se hva mange klarer seg hele veien.

bilden er av disse lille kruttene tatt i kveld


Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap