Persille

Har et spørsmål jeg lurer på.

Persille har jo de samme vitaminer og mineraler som f.eks spinat. Det skulle vel ikke være noe farlig å gi fiskene dette? Om de liker det naturligvis.

Sådde en haug persille tidligere i sommer som jeg ga mine 5 undulater. De har jeg ikke lenger, men persille har jeg i lange baner.

Våger ikke å teste det ut ennå.
Persille er jo en forhåldsvis mild urt, men vet ikke om andre enn plantespisere vil klare å fordøye den... Tror ikke det skader å prøve litegrann, bare for å se...
Hvis ikke, så kandu jo lage deg persillesmør, som du kan ha som tilbehør til middag
peppermynte
jeg har veldig mye mynte i hagen.Er det for sterk kost?Hva med timian.
blackmolly
Har et spørsmål jeg lurer på. Persille har jo de samme vitaminer og mineraler som f.eks spinat. Det skulle vel ikke være noe farlig å gi fiskene dette? Om de liker det naturligvis. Sådde en haug persille tidligere i sommer som jeg ga mine 5 undulater. De har jeg ikke lenger, men persille har jeg i lange baner. Våger ikke å teste det ut ennå. :-)
Legger merke til at du har undiser :0) Driver et lite hobbyoppdrett her jeg :0) Hva slags farger har du på dine, og er du på undulatprat.no?
Gry
[QUOTE=blackmolly]Sådde en haug persille tidligere i sommer som jeg ga mine 5 undulater.[B] De har jeg ikke lenger[/B], men persille har jeg i lange baner.

Legger merke til at du har undiser :0) Driver et lite hobbyoppdrett her jeg :0) Hva slags farger har du på dine, og er du på undulatprat.no?

Står det ikke der at han ikke har de lenger? Eller er det jeg som ikke skjønte den setningen?=p
Meg som leser for fort og ufullstendig. My bad!
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap