jeg må være håpløs i å bestemme kjønn... denne gangen slørhalene mine.

dette er nesten flaut. er det noen som kan si om jeg har han eller hun slørhaler? jeg vet ikke helt hvor jeg skal se,selv om jeg så på den siden om gullfisk/slørhaler her. men er ikke også slørhaler/gullfisk det er vanskelist å se kjønnet på eller noe? eller hvilken fisk er det?
Det er ikke flaut. Det er svært få mennesker som kan se kjønnet på gullfisker og slørhaler. Det er nok et fåtall eksperter som med et trenet og øvet øye kan undersøke gattåpningen under buken på fisken, og se om det er en hunn eller hann. Det har noe med formen og størrelsen på den åpningen å gjøre, for hunnenes er visst en liten smule annerledes ettersom hun skal la eventuelle egg passere der.

Men jeg tror neppe du finner noen som kan stadfeste kjønn på en slørhale utifra et bilde. Det er nær sagt umulig.

Man kan jo gjette så klart Og da har man jo uansett 50% sjanse for å få rett Hehe!
50%
den var ikke dum alltid en 50% sjanse for å rett mem men. jeg har ganske nøytrale navn på dem da, Tick, Tack og Toe, så det går nok bra XD. bare lurte på kjønn jeg, skal ikke kjøpe noen fler eller noe
Da var det ikke helt på vidda når jeg trudde de var en av de vanskeligste å se forskjell på. er ikke helt som kampfisker
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap