En Black el Dalmatiner Molly kansje?

Hva er dette? Jeg fikk dem av mamma og pappa i dag, men vi er ikke helt sikre på hva det er.
vi trur det kan være en Black Molly de dalmatiner typene. Vi mener kansje også at den skal ha barn. er noen enig?
du finner den på fiskebasen under black molly.


takker for alle svar.
Nå har jeg ikke hatt molly selv, men tror nok at du har rett og at dette er Black molly av dalmatiner-typen.

Når det gjelder disse så er det forholdsvis enkelt å få yngel på de. En av hvert kjønn, og så føder hunnen levende yngel etterhvert. Den øverste av dine så jo gravid ut så er du heldig blir det flere hos deg om en stund
Jeg har en molly hann og 3 molly hunner.
Disse er vannvittig produktive! Popper ut yngel HELE tiden
Tenk om: 60l =60unger
Hehe. Ja har hørt det ja Søstra mi sa det, "Bare tilsett vann så får de babyer" Hehe. Håper ikke da at de får etter hvor mange liter. Har de i et 128l akvarie 128 babyer. Å huff da . Noen kommer sikkert til å gå i slørhalene mine da hvertfall..
Tar det lang tid..
er ny i denne hobbyn.. å lurte på kor lang tid den "går gravid" å når jeg skal putte henne i engen box
Nå har jeg ikke hatt Molly selv, men har lest at den går rundt 6-8 uker gravid. Anbefaler egentlig ikke at du bruker fødeboks. Det kan lett stresse henne mer en nødvendig å føre til at fødselene ikke går så bra. Det er heller ikke lett å se når fødselen er nærstående så hun kan ende opp med å bli værende der altfor lenge.

Jeg anbefaler at du heller fisker ut yngelen etter at den er født og/eller tilbyr masse gjemmesteder og tett med planter i karet de går i til vanlig. Det skulle gi nok beskyttelse til at noen vokser opp i hovedkaret også.
Bare en heads up :)
tenkte jeg bare skulle komme med en liten notis til deg: når fisken har først begynt å få yngel så kan det komme mange med flere dagers mellomrom, og det virke som hun bare konstant går gravid O.o
Håper det går bra med de da^^ De er kjempe søte og små når de er nyfødte
Den store skummle ...
Har en skalare i akvariumet. har hørt at den spisser mindre fisker dærfor lure æ på om æ skal gi den bort eller nå. siden vi får yngel snart osv..
Kjipt
Scalarer kan gjøre det ja trur jeg.. du har ingen du kan "låne bort" den bort til da?
Fyll opp med masse planter hvertfall. Kan hjelpe de små veldig
Har du flyteplanter? Det kan de andre fiskene dine like også
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap