Kirsebær reker i 325 liter

Venter ein sending på 10 kirsebær reker,og har mange spørsmål....,ja noken da.
Kan dei vere der? har ei innvendig pumpe(hjørnepumpe)?
Eg har kun 1stk:dverg gurami hanne + 15 neontetra der.
Har ingen maller der,for eg vil at rekene skal få den jobben,og lurer på om det kan gå bra?
Hjørnepumpa anar eg ikkje kva type det er,men veit at den brukes fra 300liter akvarium og opp til 1000liter akverium,den er no 6 år,utenom det har eg luftesteinar der.

Men om eg ikkje kan ha dei der,vil eg vite det,før eg stappar dei oppi akvariet.
kirsebær reker i 325 liter
Aqua Green
Venter ein sending på 10 kirsebær reker,og har mange spørsmål....,ja noken da. Kan dei vere der? har ei innvendig pumpe(hjørnepumpe)? Eg har kun 1stk:dverg gurami hanne + 15 neontetra der. Har ingen maller der,for eg vil at rekene skal få den jobben,og lurer på om det kan gå bra? Hjørnepumpa anar eg ikkje kva type det er,men veit at den brukes fra 300liter akvarium og opp til 1000liter akverium,den er no 6 år,utenom det har eg luftesteinar der. Men om eg ikkje kan ha dei der,vil eg vite det,før eg stappar dei oppi akvariet.
Så var dei komt oppi 325 litern.Problemet eg fekk med det..,ja stort akvarium,og eg bestilte kun 10,og dei....så små at eg ser dei ikkje
Dei skal vist vere veldig glade i å sita i mose og pelle på microorganismar, så eg vil anbefale å ha dette om du ikkje har frå før.

Dei vil nok også formere seg og bli mange etter ei stund slik at du ser dei litt oftare.
Jo,eg har litt mose...men berre litt,og masse planter.Ja eg håpar at dei blir mange..mange fleire for no ser eg dei ikkje.
Har du javamose? isåfall send meg ein e-post er du snill
Kjenner ikke pumpene dine, med er de gjort reke-sikre? De kan fort forsvinne inni pumpa.

De kan godt gjemme seg litt i begynnelsen, men om de ikke har fiender så formerer de seg i en utrolig fart og da vrimler det rundt overalt
Endel av mine reker forsvant i pumpa og dannet en rekekoloni inne filterbøtta. De lever og trives godt der,og innimellom åpner jeg tønna å henter ut de som er der,de som har vokst seg stor Tryggere sted finnes vel knapt :P
Inaktiv bruker
Hehe der humret jeg godt

Vet dette er en gammel post
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Henning Evensen
Reklame for plussmedlemskap