- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- komme i kontakt med bodø akvarieklubb?
komme i kontakt med bodø akvarieklubb?
Postet 15.10.07 kl 22:08
Bodø Akvarieklubb
Dessverre er nok Bodø akvarieklubb lagt ned, det var ikke interesse for å fortsette. Det samme med Salten(?) Akvarieklubb, de er vel i utgangspunkte en klubb ennå, men har sjelden møter og sammenkomster
Veldig synd, for jeg er også interesert i å komme i kontakt med samme "sykdom" som meg selv Hehe Kanskje starte egen klubb?
Veldig synd, for jeg er også interesert i å komme i kontakt med samme "sykdom" som meg selv Hehe Kanskje starte egen klubb?
Postet 15.10.07 kl 22:32
Postet 15.10.07 kl 23:18
Postet 16.10.07 kl 09:17
Endret: 16.10.07 kl 09:17
Bodø akvarieklubb
Hei!
Jeg vet jeg fikk mail fra noen i klubben i forhold til møte, men hadde ikke anledning til å delta. Prøvde å kontakte klubbkontakt pr mail i etterkant, men fikk aldri noe svar.
Synd klubben er lagt ned, men hvis alle er like treige som jeg tidvis er er det vel ikke så mye annet å vente?!
Hiver meg med dersom ny klubb blir startet opp!
Christin, Bodø
Jeg vet jeg fikk mail fra noen i klubben i forhold til møte, men hadde ikke anledning til å delta. Prøvde å kontakte klubbkontakt pr mail i etterkant, men fikk aldri noe svar.
Synd klubben er lagt ned, men hvis alle er like treige som jeg tidvis er er det vel ikke så mye annet å vente?!
Hiver meg med dersom ny klubb blir startet opp!
Christin, Bodø
Postet 16.10.07 kl 09:34
bodø akvaklubb
Noen som vet hva som egentlig skal til for å kunne åpne en egen klubb?
For å få den registrert å sånn skikkelig må det vel godkjennes og ditten pg datten gjennom kommune eller slike ting?
Kan jo bære noe å tenke på i hvertfall
For å få den registrert å sånn skikkelig må det vel godkjennes og ditten pg datten gjennom kommune eller slike ting?
Kan jo bære noe å tenke på i hvertfall
Postet 16.10.07 kl 10:37
Postet 20.02.08 kl 21:36