Hva syntes dere om karet mitt?
Postet 18.10.07 kl 23:34
Endret: 03.11.07 kl 17:02
Inaktiv bruker

Fint akvarium
Postet 18.10.07 kl 23:36
Postet 18.10.07 kl 23:36
Kjempefint at du har ordnet såpass mange huler og gjemmeplasser for de fiskene du har. Ser ut som alle får en egen leilighet
Det eneste jeg ville ha føyd til er kanskje noen rasktvoksende stengelplanter, Hygrophila for eksempel, siden disse forbruker en del av overskuddsnæringen og minsker sjansen for alger.
Du har tydeligvis undersøkt behovene fiskene dine har og ordnet innredningen etter det. Slikt liker jeg
Regner med at du er forberedt på å omplassere plecoen etterhvert siden den kommer til å vokse ut av karet ditt
Det eneste jeg ville ha føyd til er kanskje noen rasktvoksende stengelplanter, Hygrophila for eksempel, siden disse forbruker en del av overskuddsnæringen og minsker sjansen for alger.
Du har tydeligvis undersøkt behovene fiskene dine har og ordnet innredningen etter det. Slikt liker jeg
Regner med at du er forberedt på å omplassere plecoen etterhvert siden den kommer til å vokse ut av karet ditt
Postet 19.10.07 kl 01:02
Postet 19.10.07 kl 09:35
Postet 19.10.07 kl 09:52
Endret: 19.10.07 kl 10:03
Tante AstridKjempefint at du har ordnet såpass mange huler og gjemmeplasser for de fiskene du har. Ser ut som alle får en egen leilighet ;) Det eneste jeg ville ha føyd til er kanskje noen rasktvoksende stengelplanter, Hygrophila for eksempel, siden disse forbruker en del av overskuddsnæringen og minsker sjansen for alger. Du har tydeligvis undersøkt behovene fiskene dine har og ordnet innredningen etter det. Slikt liker jeg :) Regner med at du er forberedt på å omplassere plecoen etterhvert siden den kommer til å vokse ut av karet ditt ;)
Tusen takk for veldig pent og fyldig svar
Ok, Jeg skal prøve og få tak i de plantene
Ja den vokser seg vel ut på et tidspunkt så jeg har en venn som har et 450L så da bare selger/gir jeg den bort til han, eller så kjøper jeg bare et stort nok kar selv
Postet 19.10.07 kl 09:56
Endret: 19.10.07 kl 09:58
Information.
Info.
Hulen på bilde nr 3. eller på bilde nummer 1. til høyre (det samme), den hula er delt opp i to.. altså det er to ganger. man ser det ikke så godt men du kan faktisk se det hvis du vil på bilde 3
Hulen på bilde nr 3. eller på bilde nummer 1. til høyre (det samme), den hula er delt opp i to.. altså det er to ganger. man ser det ikke så godt men du kan faktisk se det hvis du vil på bilde 3
Postet 19.10.07 kl 10:02
Postet 19.10.07 kl 10:32
Postet 19.10.07 kl 10:34
Postet 19.10.07 kl 10:34
Postet 19.10.07 kl 14:45
Syntes det var et flott akvarium jeg. Ganske nystartet?
To ting jeg kommer på i farten; fin bakgrunn, men kan du gjøre noe for å skjerme sidene på karet? Nå så ser man inn i en fjellvegg, men på sidene så ser man resten av rommet. Om du kunne dekt til sidene med noen planter eller noe ville det gitt et mer helhetlig inntrykk, tror jeg. Jeg liker også godt hulene du har lagd, men er de "gravesikre"? Er bare litt bekymret for om hulene skal rase sammen om det blir gravd litt rundt de underste steinene...
To ting jeg kommer på i farten; fin bakgrunn, men kan du gjøre noe for å skjerme sidene på karet? Nå så ser man inn i en fjellvegg, men på sidene så ser man resten av rommet. Om du kunne dekt til sidene med noen planter eller noe ville det gitt et mer helhetlig inntrykk, tror jeg. Jeg liker også godt hulene du har lagd, men er de "gravesikre"? Er bare litt bekymret for om hulene skal rase sammen om det blir gravd litt rundt de underste steinene...
Postet 19.10.07 kl 15:15
JoakimSyntes det var et flott akvarium jeg. Ganske nystartet? To ting jeg kommer på i farten; fin bakgrunn, men kan du gjøre noe for å skjerme sidene på karet? Nå så ser man inn i en fjellvegg, men på sidene så ser man resten av rommet. Om du kunne dekt til sidene med noen planter eller noe ville det gitt et mer helhetlig inntrykk, tror jeg. Jeg liker også godt hulene du har lagd, men er de "gravesikre"? Er bare litt bekymret for om hulene skal rase sammen om det blir gravd litt rundt de underste steinene...
Takk, Ja det er temmelig nystarta, Eller har hatt det lenge men jeg har gjort hele karet om
Skal prøøve det med sidene av karet og dekke det til osv
Ja steinene er Veldig sikre.. har testet litt
Postet 19.10.07 kl 15:18
Postet 19.10.07 kl 15:20
Postet 23.10.07 kl 21:10
Postet 23.10.07 kl 21:48