Candiru - penisfisken

Hehehe.. sitter og ser på animal planet og fikk meg en god latter da jeg så fisken som svømte inn i utstyret til en mann. Og det var ikke tull heller.

De opererte ut en fisk av utstyret hans.

Snakk om å ikke ville svømme i den elven da mannfolk !!!

Hahaha

Mvh Linka
Tror visstnok denne fisken kan gå opp i hvilket som helst urinrør, uansett kjønn... :S
Men hva vil den der??? :S
Mener jeg har hørt dette også, men er ikke sikker.

Hva den vil der er jo et bra spørsmål. Kanskje den er sulten ???
Det er visstnok en rovfisk som er kjøttetende.

Grøss og gru.
Det er jo noen malleaktige fisker i Amazonas som gjør dette også. Svømmer opp i "junior" når de er små og nesten usynlige, så vokser de seg store inni der. Skal aldri bade i Amazonas... Det var vel med i en eller annen serie det der.
Det er nok ingen rovfisk, men snarere en snylter som suger seg fast på gjellene til fisk og suger blod. Man tror at fisken reagerer på det høye nitrogeninnholdet i urinen og derfor tar en titt, og menstruerende kvinner mer utsatt... Det som gjør det ekstra ubehagelig er jo piggene bak gjellelokkene, noe som gjør det en tanke vanskelig komme ut igjen! Kjenn på følelsen gutter
jeg så åsså det programmet , det var et sykt spenende program , satt paaall å så på det
Willeyfish. Det er bilde av den i Jørn's tråd om Peru - kul.

Den følger spor av urin/urea/ammoniakk fra gjellene til større fisk, og suger seg fast i gjellene. Den blander gjeller og tissemenn av og til, bare.
"Free Willy" fikk plutselig en ny klang i mine ører... ;P
Noen som har hørt om kondom :P
Den er vel ganske sikker mot fisk og graviditet....
(Måtte bare skrive det, klarte ikke å la vær)

Andreas
Andreas Bjørvik
Noen som har hørt om kondom :P Den er vel ganske sikker mot fisk og graviditet.... (Måtte bare skrive det, klarte ikke å la vær) Andreas

Nå vet jeg ikke helt hvordan dine badevaner er men de fleste folk har ikke utstyret i en kondombrukende tilstand når de bader av naturlige grunner :P
biXen
[QUOTE=Andreas Bjørvik]Noen som har hørt om kondom :P Den er vel ganske sikker mot fisk og graviditet.... (Måtte bare skrive det, klarte ikke å la vær) Andreas

Nå vet jeg ikke helt hvordan dine badevaner er men de fleste folk har ikke utstyret i en kondombrukende tilstand når de bader av naturlige grunner :P

God ide, kanskje jeg skal begynne med det.

Men tilbake til starten av inlegget...

Jeg sier bare AUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!
biXen
[QUOTE=Andreas Bjørvik]Noen som har hørt om kondom :P Den er vel ganske sikker mot fisk og graviditet.... (Måtte bare skrive det, klarte ikke å la vær) Andreas

Det er sant det.

Jeg bader heller ikke i en kondombrukende tilstand. bare så det er sagt.
Noen andre tips til og beskytte utstyret ved bading i farlig farvann.?

Andreas
Aggi
"Free Willy" fikk plutselig en ny klang i mine ører... ;P :D
Hehehehe DD
Den var absolutt "dagens", Aggi
Les gjennom Perutråden så får dere se bilde også

Heldigvis bare av fisken ;-D
Geir Kristiansen
Les gjennom Perutråden så får dere se bilde også :-D Heldigvis bare av fisken :-D ;-D

Det var jo en laaang tråd å leite i... Fant denne... Den ser iallefall ut som om den hadde avtrykk fra en penis på undersiden ;P
Var det den?
Aggi
[QUOTE=Geir Kristiansen]Les gjennom Perutråden så får dere se bilde også :-D Heldigvis bare av fisken :-D ;-D

Det var jo en laaang tråd å leite i... Fant denne... Den ser iallefall ut som om den hadde avtrykk fra en penis på undersiden ;P
Var det den?
Kommer hele den inn i ??????

AAAAAAAAAAA Somebody help
Jeg sa ikke at det var den, bare spurte... Hoder på å pløye tråden nå...
Aggi
Jeg sa ikke at det [B]var [/B]den, bare spurte... Hoder på å pløye tråden nå...

Takk guuud for det=)
Frister ikke med en sånn en under forhuden nei.. Litt for stor, trodde det var mere på en str med en bitteliten kuhliål eller noe, men dette var jo regne frontosa i forhold jo
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap