trenger hjelp ang myggnetting!

Tenkte jeg skulle starte med et lite prosjekt. Jeg tenkte jeg skulle lage mosebakgrunn til karet mitt, men jeg har bare grønn myggnetting... Noen som vet om jeg kan bruke den grønne? Takker for alle svar
Det går nok heilt fint å bruke dette.
Eg går utifrå at det er plastikk?
jepp, men luktet på det. Vil liksom ikke ta det i karet, det lukter veldig gummi
Eg har ikkje prøvd sjølv, men eg har lest at andre brukar dette.
Eg tenkte faktisk til å lage ein slik bakgrunn sjølv til helga.
har sett den Har ikke sugekopper men har tenkt å silikonere den fast i bakglasset Takk for svar, tror det kommer til å bli finere med grønn netting
Like idea'en.
Ettervert ser du ikke nettingen, så farge er ikke så viktig.
Var med litt stein eller rot her og der i bakgrunnen.Litt annet form ikke bare flat?

Det som kan skje med myggnetting, er at istedenfor å komme gjennom nettingen, så vokser mosen på baksiden, og puffer nettingen utover i karet(ikke pent)

Du trenger en netting med så store masker at mosen vokser lett gjennom, og metallstreng inne i plasten slik at den blir stiv nok til å tåle presset fra den mosen som vokser på baksiden.
anbefaler ikke å bruke den grønne myggnettingen. Synes den luktet rart men reagerte ikke så mye på det. Vel, det angrer jeg på... Mistet tre av mine favorittfisker pga den
Nei og nei, det var leit å høre.
Eg trudde ikkje myggnetting vart lagd av så mange forskjellige typar plast. Kan du ta eit bilde av nettingen?
netting
Jeg bruker netting som skal være i hagedam eller rettere sagt den som man bruker for plantene i hagedam i mine akvarium.

Jeg har 4 akvarium med julemose vegger og den netten er jo grønn på fagren så de blir heller ikke så dårligt vist ma er uheldig med og få en hull som vokser ikke like fort som resten..
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap