hvorfor napper guppyhannene i "musa" til damene?

det ser ut som at guppyhannene napper i "musa" til damene nå og da. de napper ca på midten under på damene.

hvorfor?
Steika rart spm, ihvertfall måten du spør.....

Søk litt på guppy du.... Er skrevet mye om guppy i forumet....
I følge det jeg har lært på skolen er det der baibyer( =mat ) kommer ut..
Spørsmål:
"hvorfor napper guppyhannene i "musa" til damene? "

Svar (med et motspørsmål):
Hva tror du da?
ja men jævel driver med dem som allerede er tykke, jeg er jo ikke helt idiot. jeg fatter bare ikke hvorfor han gjør det igjen og igjen og igjen på dem som er feite.
Beste tittelen så langt, man kan ikke unngå å ikke gå inn på tråden, hvertfall ikke for halvparten av oss... Skulle vært selger du Kanskje du ser dem nappe laksen neste gang? Hehe
Noen liker dem tykke og noen liker dem tynne... La de bare kose seg og ikke heng deg opp i det.
Det er jo snart jul, kansje han er ute etter musevisa!?
Hihihi...
Som SoVe sa... Det er ikke så rart han er bortpå de feite. -Det er de som er heite ;P
Aggi
Hihihi... Som SoVe sa... Det er ikke så rart han er bortpå de feite. -Det er [B]de [/B]som er heite ;P

Mye å ta i, mye å være gla i vettu... hehehe
Hahahaha, det var vel dagens beste :o)
Denne tråden blir vel en av de som blir dratt frem på julebordet.....?
Hahahahahaha
Hva? Skal aquaforum ha julebord også? :O
Vet ikke om noen av de som heter aquaforum skal ha julebord (her er et lite utvalg: aquaforum.dk, aquaforum.biz og aquaforum.org), men det hadde vært tøft hvis akvaforum skulle hatt det.

PS: Sorry OT...
Jadda... Jeg skrever litt feil iblant ;P
Ja, det hadde vært tøft om akvaforum hadde julebord. Særlig hvis de holdt det på akvariet her i Bergen, og hvis jeg fikk komme.. ;D
Gyrd
Kanskje du ser dem nappe laksen neste gang? Hehe :-)


HAHAHAHAHAHAHAHA..kano bra!
Har aldri før sett guppy "nappe i musa" før, men ok.
Aggi
Jadda... Jeg skrever litt feil iblant ;P

Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap