Hva kan man gjøre når man kjeder seg?

Emnet sier vel alt.. Hva kan man gjøre når man kjeder seg? :P
hva med å finne seg en kopp deilig kaffe et LASS med sjokolade og en pose potetgull trekke godstolen godt intil akvariet og la fiskene få helgekosen sin
f-eks. i form av mygglarver e.l og bare la seg forføre??
funker bra for meg ihverfall
Hvis du holder ut med PC`n kan du lete opp filmsnutter av akvarier, biotoper og fisk på youtube.com
Eller google etter all verdens infosider om de fiskene du er interessert i.
Hvem kjeder seg med et akvarie i stua?
Kristin&fiskene
Emnet sier vel alt.. Hva kan man gjøre når man kjeder seg? :P

Når jeg var litt yngre og spurte foreldrene mine om det så sa de "Gå og rydd rommet ditt". Med andre ord, jeg fant på noe annet :P
Tante Astrid
Hvem kjeder seg med et akvarie i stua? ;)

...eller tjue... Må bare si meg enig. Det er ofte jeg ender opp med å titte i akvariet, enn på tv-en. Evt. sitter jeg og skravler på AF. Dessuten er det alltid et akvarium som trenger vannskifte...
Riv en vegg og bygg akvarierom!

Jeg ser mer på akvariene enn på tv i grunnen.
Særlig i de timene guttungen er våken.
Akkurat nå er et strålende eksempel på hvorfor; akkurat nå dundrer tegnefilmer om "Mutant Teenage Ninja Turtles" på flat screen tv'en i stua... og på rommet til guttungen ligger mannen min henslengt på gulvet og glor på sporten og lørdagsunderholdningen på den lille tv'en der (burde vært omvendt, men guttungen eeeelsker kino-opplevelsen det gir å se tegnefilmer på diger flat screen skjerm, og gubben gidder ikke krangle om hvem som skal se hvor).

Sport.... tegnefilmer... eller akvarierommet? Hmmm... tøft valg for en totalt usportslig voksen berte med akvarieinteresser.
Trekk en tann!

Eg har aldri hørt om noen som har kjedet seg når man får en tann trukket
Hah!.. Nå har jeg sitti å spilt gitar i en time.. Tidsfordriv det også. Også spiller jeg Opera akvariespill :P
Hva med å sette en flatscreen som bakgrunn i et akvarium ? :P
Trond Ferkingstad
Hva med å sette en flatscreen som bakgrunn i et akvarium ? :P

Foreksempel :P
Hva med å sette en flatscreen I et akvarium. Da hadde man virkelig fått underholdning...i et kvart sekund!
Hva med å søke på flyreiser nå som det er veldig billig?
(Da blir ikkje høsten,vinteren så veldig lang...)

Vi er en vennegjeng på 3 personer som fikk tur til Brussel for 648,- tur-retur med Sterling.

Er ganske billig det da...

Dyrehagen
Hva med å sette en flatscreen [B]I[/B] et akvarium. Da hadde man virkelig fått underholdning...i et kvart sekund!

Hmm... Kan det være noen andre sin flatskjerm?
Hvis jeg kjeder meg og noen andre har pc'n går jeg opp på rommet mitt, legger meg i senga og ser på karene mine eller sover :P
Hvis pc'n er ledig setter jeg meg på den logger på Akvaforum, Facebook og msn.. sjekker mailen min fra AF og facebook svarer mailene og forumet, så setter jeg på litt metallica musikk i mens jeg er på forumet og snakker med venner på msn
Dyrehagen
Hva med å sette en flatscreen [B]I[/B] et akvarium. Da hadde man virkelig fått underholdning...i et kvart sekund!

Eventuelt et kraftig støt også :P
jeg pleier å rydde når jeg kjeder meg
Sauen666
jeg pleier å rydde når jeg kjeder meg:)

Nei fyda, det får man barna i huset til å gjøre
Gå heller en tur (med bikkja?) og let etter fine steiner o.l. for å ha i ditt neste akvarium.
vaske opp, vaske klær, rydde og stelle.

eller bare telle alger...
Tilfeldig bekjentskap
© Thorleif
Reklame for plussmedlemskap