Er dette Matproduktet bra for yngel?
Postet 05.11.07 kl 20:52
Postet 05.11.07 kl 21:40
Postet 05.11.07 kl 22:30
Postet 05.11.07 kl 22:32
Postet 05.11.07 kl 22:39
AggiKan du ikke lese på pakken og skrive det som står her? Jeg har nemlig samme sort, og har selvfølgelig klart å kaste eska i et serdeles ryddig øyeblikk der jeg ikke var helt meg selv... ;)
Det stor ingen ting der.. bare noe som: for rearing the fry of small egglegging aquarium fish. det er den eneste hjelpen man får.
Postet 06.11.07 kl 07:12
Endret: 06.11.07 kl 07:16
Postet 06.11.07 kl 07:15
Postet 06.11.07 kl 08:12
Se om det er en papirlapp inni pakken.Aggi[QUOTE=MetallicaPelle] Det stor ingen ting der.. bare noe som: for rearing the fry of small egglegging aquarium fish. det er den eneste hjelpen man får.
Hvis du skal gi 10-15 dråper til 100 nyklekket yngel, så må du bytte vann ofte. Helst hver dag.
haha jeg føler meg blond :P Det var en stoor bruksanvisning oppi:P
det står man skal ha 10-15 dråper 3-4 ganger om dagen som sagt:P
Postet 06.11.07 kl 15:12
OK startfor
Greit startfor, men med sine begrensninger. (Yngelstørrelse og art)
Har forsøkt det til Corydoras --> Topp de første 3-6 dagene de spiser.
Har forsøkt det til Scalare --> Spiste ingenting
Fores det i en yngeltank (Mao et lite akvarie) så er renhold viktig. Svakt renhold / kun vannbytte medfører sopp.. Det blir et lyst fløyelslag på glasset etter noen dager..
Som flere har sagt på forumet, så krever en del yngel levendefor. Det må liksom krible litt for at de skal fatte at det er mat..
Dette ser jeg på mine Corydoras også.
Jeg forer for øyeblikekt med litt mikroorm først. Du skal se det blir liv når noe rører seg i bartene på Cory'ene. Deretter fyller jeg på med avskallede artemiaegg.
Har også forsøkt uten microorm, det tar bare litt lenger tid før Cory'ene fatter at det er mat..
Har forsøkt det til Corydoras --> Topp de første 3-6 dagene de spiser.
Har forsøkt det til Scalare --> Spiste ingenting
Fores det i en yngeltank (Mao et lite akvarie) så er renhold viktig. Svakt renhold / kun vannbytte medfører sopp.. Det blir et lyst fløyelslag på glasset etter noen dager..
Som flere har sagt på forumet, så krever en del yngel levendefor. Det må liksom krible litt for at de skal fatte at det er mat..
Dette ser jeg på mine Corydoras også.
Jeg forer for øyeblikekt med litt mikroorm først. Du skal se det blir liv når noe rører seg i bartene på Cory'ene. Deretter fyller jeg på med avskallede artemiaegg.
Har også forsøkt uten microorm, det tar bare litt lenger tid før Cory'ene fatter at det er mat..
Postet 07.11.07 kl 11:16