har det vært trøbbel med e-post sending gjennom sidene her i det siste?

Jeg har flere ganger opplevd at folk har sendt meg e-post, uten at jeg har fått dette... Veldig skummelt, siden jeg har en annonse ute...

Jeg har fått betaling fra en som jeg ikke har fått adressen til. Da kan jeg heller ikke sende ut varen.

Jeg har sendt ham mail gjennom sidene her, siden jeg ikke har epostadressen hans... Aner ikke om det er kommet fram. Hjelp! Jeg ønsker jo ikke være en useriøs selger! :O

Arnfinn, ta kontakt hvis du leser dette!
Jeg har også sendt noen mail gjennom sidene her de siste dagene som jeg ikke har fått svar på... Mistenkelig mange, egenlig! Mulig noe er galt?
Send meg en epost så sjekker vi om det funker
Da har jeg sendt. Men det er faktisk mulig at problemene ligger helt tilbake til forrige helg... For det var på den tiden bestillingene foregikk... :-/
Har sendt deg mail jeg også, Geir

-Og som jeg skrev der har jeg ikke sendt noen mail fra sidene her siden fredag, så det er de sendt før den tid jeg har reagert på at jeg ikke har fått svar på...
Jeg sendte også en epost til Geir nå. Samme som deg, Aggi, tror det var forrige helg jeg sendte de epostene jeg var litt småsnurt for at jeg ikke fikk svar på!
Hihi, kanskje det bare er vår landsdel det er noe galt med, Aggi? Vi bor vel bare 5 minutter fra hverandre tror jeg, så jeg må jo si at det er litt rart hvis det bare er våre mailer som ikke kommer frem! (Eller enda værre, hvis det bare er oss folk ikke gidder å svare!)
turnips
Hihi, kanskje det bare er vår landsdel det er noe galt med, Aggi? Vi bor vel bare 5 minutter fra hverandre tror jeg, så jeg må jo si at det er litt rart hvis det bare er våre mailer som ikke kommer frem! (Eller enda værre, hvis det bare er oss folk ikke gidder å svare!) ;)

Uffda? Men Ranheim, hvor er det, da?
Har du bkk sit internett-tilbud, turnips? Jeg lurer nemlig på om det har vært noe trøbbel der også, for det var noen timer jeg ikke fikk logga meg på e-postserveren. Etterpå fikk jeg noen gamle e-poster om igjen... Det er vel ikke meg dere har maila til, vel? :S
Fått noe post fra oss, Geir?
Sorry, var litt fraværende en stund. Deadwood må jeg ha med meg

Epost mottatt og svar sendt.
Da har jeg fått svar fra deg, Geir... Det må ha vært noen problemer forrige helg... Var det noen tukling med sidene på den tida?
Plussmedlem
Alle e-postar har gått ut frå vårt system i heile perioden. Det er fleire ledd e-postane evt. kan ha blitt borte i. Det mest vanlege er mottakars spamfilter, dersom det finst.
Jeg har ikke tukla med spam-filteret. Vet ikke om jeg har det, en gang...
For det første. Aggi. Vet du virkelig ikke hvor Ranheim er? Nei? Kan du skylde på andre? Nei? Stakkars deg.


For det andre. A-HA! Norton Anti-spam har vært litt overivrig siste uka, ser det ut som. Dermed kan jeg skylde på andre (han som er driftsansvarlig for IT-systemet her i huset), og problemet er løst.
Innboksen min tilsier alt annet enn at det har vært noe feil med e-postene :p Ryr over av meldinger både titt og stadig
Gulli
For det første. Aggi. Vet du virkelig ikke hvor Ranheim er? Nei? Kan du skylde på andre? Nei? Stakkars deg. :D

Ja, stakkars meg! Kan jeg skylde på geografi-læreren?

Det må ha vært postserveren min som har konka, da... Ellers så er det noen som har glemt at de har bestilt, og ikke skjønner bæret når jeg sender dem mail om at jeg må få adressa...
Nå har jeg prøvd å maile vedkommede for tredje gang.. Håper han har internettforbindelse som funker... Ellers er det jo synd om han sitter og venter på reker som aldri kommer... Jeg må jo ha adressen før jeg kan sende dem ut... :S

I siste mail la jeg ved link til denne tråden, sånn at han kan svare her hvis det er noe med e-postserveren som ikke stemmer...
Hei igjen...

Har forsøkt å sende deg adressen min på e - post flere ganger.
Har tydeligvis ikke nådd fram, så her er den...
Edit: fjernet av moderator, bare for ordens skyld

( gleder meg til å få rekene i hus )
Tror Aggi har en e-post-leverandør som er svært lite glad i å slippe e-post igjennom
Gmail er tingen!
Alfinn Rørmark
Hei igjen... Har forsøkt å sende deg adressen min på e - post flere ganger. Har tydeligvis ikke nådd fram, så her er den... ( gleder meg til å få rekene i hus )

Supert! Da sender jeg dem på mandag
Slik at du kan se etter dem fra tirsdag av, når posten kommer.
Da har jeg klippet adressen, og moderator kan slette den fra tråden. Ha en fin helg fortsatt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap