Ancistrus yngel vs pakiastanbotia og molly

Heisann. Jeg har satt opp et kar med mye fin stor ancistrus. Innredet med tre skiferhuler og noen naturlige huler. Det går noe molly i karet for å gi det litt farge. Har også 3 stk pakistanbotia for å bekjempe pestsneglene. Har sett 2 nyklekte anscistrusyngel. I tillegg ser jeg at både molly og botia tar jevnlige turer inn i den naturlige hulen. Spiser de yngel mon tro? Molly er jo ikke akkurat noen hulefisk...

hvis jeg tar mollyene ut, tror dere da at botiaen vil ta yngel? Botiane er ikke så store. 3-4 cm.
Inaktiv bruker
Kommer Pakkisen inn i hulen og munnen er stor nok til å spise yngel så gjør den det. Har 4 pakistanere selv og de er ekstrem glupske, passer ikke Ansistrusene hulene? Har samme blanding selv, men ikke noen ansistruser som er store nokk til å avle enda.
Inaktiv bruker
Kommer Pakkisen inn i hulen og munnen er stor nok til å spise yngel så gjør den det. Har 4 pakistanere selv og de er ekstrem glupske, passer ikke Ansistrusene hulene? Har samme blanding selv, men ikke noen ansistruser som er store nokk til å avle enda.
Inaktiv bruker
mar
Kommer Pakkisen inn i hulen og munnen er stor nok til å spise yngel så gjør den det. Har 4 pakistanere selv og de er ekstrem glupske, passer ikke Ansistrusene hulene? Har samme blanding selv, men ikke noen ansistruser som er store nokk til å avle enda.
Inaktiv bruker
mat
Kommer Pakkisen inn i hulen og munnen er stor nok til å spise yngel så gjør den det. Har 4 pakistanere selv og de er ekstrem glupske, passer ikke Ansistrusene hulene? Har samme blanding selv, men ikke noen ansistruser som er store nokk til å avle enda.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap