Filtermatereale

Har bestilt meg en Eheim 2080 pumpe og lurer på det med filtermasse... om det følger med filtermasse, er det noe jeg bør bytte ut? og om det ikke følger med, hva bør jeg da kjøpe?
skal du ha sykt reint vann så kan du kjøpe dette settet til pumpa du har bestilt [URL=http://www.webzoo.no/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=1843&HKatID=][/URL]


lykke til
Takker
for svar:P får forhøre meg litt i butikken:P
bare koselig og være til hjelp
Ikke finn på og kjøp sånn filtermedie i butikken! Jeg kjøpte mitt på tam alna, da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde betalt tredobbel pris av det webzoo selger det for..
helt enig du må ikke finne på og kjøpe sånne ting i vanlig butikk for det koster som regel 3 dobble av det koster i nettbutikk
Ikke kjøp i butikk nei, om du har mulighet til å vente:P er svinedyrt hehe
En får ikke sykt reint vann av å bruke riktig filtermasse. En får det vannet som fiskene har krav på

Sett opp filteret slik det er designer for å settes opp, med andre ord med denne pakken.
I selve filteret er det kun en plate blåfilter, og en plate filtervatt som følger med.
Det er kun når filtrene selges som edition-utgave, at den øvrige og viktige filtermassen følger med
Frank Angell
En får ikke sykt reint vann av å bruke riktig filtermasse. En får det vannet som fiskene har krav på ;) Sett opp filteret slik det er designer for å settes opp, med andre ord med denne pakken. I selve filteret er det kun en plate blåfilter, og en plate filtervatt som følger med. Det er kun når filtrene selges som edition-utgave, at den øvrige og viktige filtermassen følger med :)


Jepp , man får "bare"det vannet fiskene har krav på.
I utgangspunktet får man ikke med filtermasse, men endel butikker/nettbutikker har pakketilbud hvor filtermassen er inkludert.

Kjøper man disse pakkene, får man en veldig god pris på filtermaterialet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap