Golden lek?
Postet 14.01.08 kl 15:59
DSGNår jeg skulle gi mat i dag så var to av mine Golden mer opptatt av å svømme i ring og jage hverandres haler. Det jeg lurer på er om det er "forspiel" ? Kan jeg regne med noen små Golden etterhvert?
Ja det låter som de är på G och skall leka.
Följ med i karet så kanske du får se när honan lägger sina ägg och plockar sedan upp dom .
Det är alltid trevligt att se på.Och ännu trevligare när det är dax att se på ev yngel som honan så småning om släpper ut ca 21 dagar.
mvh Kjell
Postet 14.01.08 kl 19:01
Postet 14.01.08 kl 19:07
Endret: 14.01.08 kl 19:07
ShiramorMen det [B]trenger[/B] vel ikke å være lek? Her hos meg ser jeg noen ganger at to hannfisker (gjerne av forskjellig art) jager hverandre i ring i en voldsom fart. Ser mest ut som de måler hverandres ferdigheter / krefter, for så å innrette seg i rangsstigen i karet.
Han skrev att de gick runt i ring och det låter som lek. men bara jagar de varandra kan det vara annat så det är helt riktigt det du skriver Shiramor
Postet 14.01.08 kl 20:22
Endret: 14.01.08 kl 20:23
Golden lek?
De svømte rundt i ring etter hverandres haler og ingen av dem er noe kuet av den andre.
Hadde vært morro om det ble noen små yngel etter hvert.
Hadde vært morro om det ble noen små yngel etter hvert.
Postet 14.01.08 kl 20:30
Postet 14.01.08 kl 20:40
Golden lek?
Ja det hadde vært morro
Men de får bare vente,siden jeg sitter å ser på ansistrus ynget ene karet, rød zebra yngel i det andre karet, og maingano barn i det tredje
Må snart bli flere kar hvis de driver å har seg i et slikt tempo
Men de får bare vente,siden jeg sitter å ser på ansistrus ynget ene karet, rød zebra yngel i det andre karet, og maingano barn i det tredje
Må snart bli flere kar hvis de driver å har seg i et slikt tempo
Postet 14.01.08 kl 20:55