- Hjem
- Forum
- Andre fisker
- Channa bankanensis-hjelp?
Channa bankanensis-hjelp?
Postet 18.01.08 kl 23:09
Channa bankanensis
Den kommer i fra Afrika, og blir 20 cm
Det er en meget rolig fisk, og er aktiv kun ved foring.
Den spiser levendefor, og fiskekjøtt.
Temp. ca 25 grader
Det er en meget rolig fisk, og er aktiv kun ved foring.
Den spiser levendefor, og fiskekjøtt.
Temp. ca 25 grader
Postet 12.08.09 kl 16:14
Channa finnes kun i Asia. C. bankanensis kommer som navnet tilsier fra Bangka/Banka i Indonesia.
Et søk på aquaticquotient.com, der det vanker en del channa folk, ga en del treff. Så se om det er noe nyttig å finne der.
Et søk på aquaticquotient.com, der det vanker en del channa folk, ga en del treff. Så se om det er noe nyttig å finne der.
Postet 12.08.09 kl 17:24
Endret: 12.08.09 kl 17:25
Channa
Channa er å blir en grisk rovfisk, Channa bedre kjent som ormhodefisk, bør ikke holdes sammen med fisk som er ca 2 ganger størrelsen på kjeften til Ormhoden
sender link
Mvh Per
sender link
Mvh Per
Postet 12.08.09 kl 17:25
Channa
HumunukuChanna finnes kun i Asia. C. bankanensis kommer som navnet tilsier fra Bangka/Banka i Indonesia. Et søk på [URLBLOCK1], der det vanker en del channa folk, ga en del treff. Så se om det er noe nyttig å finne der.
Jeg tok feil angående bankaensis, men den jeg tenkte på heter visst Channa obscura, og er fra Afrika
Postet 12.08.09 kl 18:18
Postet 12.08.09 kl 19:34
raeggis[QUOTE=Humunuku]Channa finnes kun i Asia. C. bankanensis kommer som navnet tilsier fra Bangka/Banka i Indonesia. Et søk på [URLBLOCK1], der det vanker en del channa folk, ga en del treff. Så se om det er noe nyttig å finne der.
Jeg tok feil angående bankaensis, men den jeg tenkte på heter visst Channa obscura, og er fra Afrika
Tok litt feil jeg også med at alle Channa er asiater.
Postet 12.08.09 kl 19:59