Nei huff og huff! synst dere isje dette er dumt?

http://www.fisking.no/fiskeforum/viewtopic.php?t=1106&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
kopier denne teksten og se..
stakkar gullfisker

men eg må innrømme att det var kult:P
hehe
mn stakkars
I all verden. Hvorfor ikke bare la fisken få sine vakre, naturlige farger uten og bli torturert?

Hva som dukker opp i hodene til folk er uforståelig noenganger.
Dette er da desverre ikke noe nytt. Har ikke hørt om at det har stått noe på fisker før, men sett fisker som har vært farget/tatoverte har jeg mange ganger.

(Det jeg derimot syns er dumt er veldig dårlig norsk i åpne forum, det gjør at jeg ikke får lyst til å åpne tråden...)
Det er helt sykt!!
Tortur kalles dette!

SUNNY!!
Synes også det er dumt å kritisere hvordan andre skriver norsk!!!
For allt du vet så kan folk ha skrive og lesevansker!!!
Denne saken har ligget i artikkelsamlinga vår i ett års tid, så dette er nok fisk som for lengst er solgt

Til de siste to debatanter; topic her er ikke skrivemåten til trådstarter.
Det ligger mer enn en tråd tilgjengelig for de som ønsker å si noe om rettskriving
Og det er ikke noe grunn til å rive verken seg selv, eller andre i håret, bare fordi noen kommenterer en såpass enkel og innlysende sak som dette.
Det er alt for mange som bruker ymse dialekter på nett, kun en liten % av det som skrives "feil" kan relateres til ett medisinsk problem.

Tilbake til det tråden egentig handler om.
Hei
eg skriver på denne måten pga det er enklest..
eg har skrivevansker og lesevansker..
og eg skriver mye feil men det er bere sånn
har også set torturert fisk som levende mus,koi og gullfisk som har blitt sluppet opp i en tank med piraja.
det kalles tortur det.
men tatooert fisk e bare dumt
(ps: mus er ikke en fisk men et dyr)
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap