Levere til dyrebutikk??

Tar dyrebutikk imot yngel? Noken som har prøvd det.?
Det blir fort mykje fisk av å samle egg. Eg har iallefall for mykje corydoras når yngelen veks opp. Skal ha igjen 4-5 stk. av kobbermallene, og samme antall av den siste yngelen.( sånn prikkete.)
Så håpe dyrebutikken tar dei.
dyrebutikken her tar ikke små yngel. ikke det at jeg egentlig har sett disse mallene når de er små mer de pleier å ta in ancistrus når de er ca 3cm. alltså når de ser ut som sånn de blir på en måte.. jeg pleier å levere guppy når halen og ryggfinne har fått farger
Det varierer fra butikk til butikk, det. Så det er bare å spørre!
Dialog er et stikkord her.

Meiner når yngelen blir større da. Kanskje ca 2 - 3 mnd. gammle.
Dei er no på 4. veka.
donna
Eg har iallefall for mykje corydoras når yngelen veks opp. Skal ha igjen 4-5 stk. av kobbermallene, og samme antall av den siste yngelen.( sånn prikkete.) Så håpe dyrebutikken tar dei.

Tror du får en del mer for disse hvis du selger privat. Corydoras er som regel enkelt å bli "kvitt".

Tenkte ikkje på pris. Skal gi dei bort gratis.
Viktigast for meg dei får leve.
Så gi de bort da=)
De blir borte før du får sagt kake
og kan du ikke heller gi de bort til noen her inne, da blir de somregel garantert ett mye bedre liv enn i en dyrebutikk
Ja, en "Gis bort" annonse på AF er en god løsning.
Gi bort malle?
Det er jo ikke så enkelt å finne 1) interesserte folk med 2) ledig akvarieplass og 3) mulighet for å hente fisk - om det må skje på kort varsel i områder med lange avstander. Men har man litt mer tid på seg, så er det utrolig hva som går an. Corydoras er i alle fall hyggelige bekjentskaper vi gjerne skulle hatt flere av...
Hvor i Møre bor du da? Jeg kunne alltids tenkt meg Coryer jeg!!

Vestnes. Så snart dei er gammle nok da gir eg vekk vis noken vil ha.
Dei siste ynglane er 3 veker yngre.
Eg hadde solgt de til en billig penge, og så kan du kjøpe andre fisk eller flere akvarier

Blir verken fattigare eller rikere. Så når tida er inne så blir det nok gis bort.
Hei! Ej bor på Skodje, og tek gjerne imot corycoras!
Ser ut som du kan slippe å levere de til butikken Kan godt tenke meg noen julii/trilineatus selv jeg, hvis det er de som er de prikkete du har, men vil faktisk anbefale deg å ta litt for dem. Liker ikke at dyr gies bort enten det er kattunger eller fisk

Du får sette inn en annonse under Rubrikk når de er leveringsklare siden det egentlig ikke er lov å bruke trådene til slikt

Skal sette dei under rubrikk, ( gis bort) når dei er leveringsklar.
Om dei måles i cm el. alder veit ikkje eg.
Har et søskenbarn på Vestnes jeg, kanskje han kan bringe.

Det går sikkert bra. Skal sette dei under rubrikk når dei er klar.
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap