Legge inn nye fisk/snegler på akvaforum

Er det mulig å legge inn nye fisk eller snegler her på akvaforum for vanlige brukere, eller er det bare for administratorer?

Jeg har letet etter Asolene Spixi eplesnegl, men finner den ikke i basen.

http://home.mchsi.com/~masts/asolene_spixi_species_apple_snai.htm
Mener og huske at du sender inn en mail til en av moderatorne, feks Holger Lockertsen som er webansvarlig. Så skriver du hvem du mangler, g så får dere ta det derifra
Takker. Sendte mail i går og allerede i dag var profilen opprettet.

"http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1175

Jeg ble spurt å bidra med bilder, men siden jeg ikke har noe spesielt bra kamera blir ikke bildene bra. Hvis ingen andre legger inn bilde får jeg se hva jeg får til.

Bare prøve og ta bilder, blir sikkert et par stk som blir bra=)
En snegle bør en kunne lokke til å ta ett bra bilde av, selv om ikke utstyret er i prisklasse sukk

Bildene jeg selv har i basene, er tatt med mobilkamera, så alt er mulig.
Husk godt med lys, dette hjelper mye når kameraet er av den billigere varianten
Prisklasse sukk
Kameraet var engang (2003) i prisklasse ganske sukk, men sammenlignet med dagens kameraer er det ikke mye å skryte av lengre. Men det jeg også mente var at kansje det finnes mer kompetente folk bak kameraet enn det som er tilfelle her

De siste dagene har de dessuten holdt seg mot bakveggen i karet, muligens de vet noe er på gang. Prøvde å ta et par bilder i går med blandet resultat.
Legger ved et bilde, mer er kansje dumt å bruke dette da det ble med en linselus (Monte Dourado) på bildet?
Nå sitter ikke jeg å godkjenner bilder, men tviler sterkt på at dette er godt nok, selv uten linselus på kjøpet

Sneglen kommer ikke alt for godt fram, og er en tanke ute av fokus.
Forsøk å lokke dem til glasset med litt snaddermat
Jeg har noen bilder jeg kan sende inn.
Ok, flott. Mine bilder passer kansje bedre til min akvarieprofil kontra en offentlig artsprofil.
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap