Storauksjon Sarpsborg Akvarieklubb

Sarpsborg Akvarieklubb har gleden av å kunne arrangere storauksjon den 2. Mars. Storauksjonen holder til i lokalene til Arbeidernes jeger og fiskeforening på Baterød.
Auksjonen starter kl. 1200, og innlevering av objekter vil være mulig mellom kl. 1000-1130.http://akvaforum.no/akvarieklubb.cfm?id=1025
Like greit å legge inn hele teksten.

Sarpsborg Akvarieklubb har gleden av å kunne arrangere storauksjon den 2. Mars. Storauksjonen holder til i lokalene til Arbeidernes jeger og fiskeforening på Baterød.
Auksjonen starter kl. 1200, og innlevering av objekter vil være mulig mellom kl. 1000-1130.

Auksjonen er åpen for alle, og som vanlig vil det være lov å auksjonere alt som er akvarierelatert som for eksempel fisk, planter, kar, utstyr osv. Budgivning vil skje i hele tiere, og med startpris på 10 kr hvis ikke annet er oppgitt. Alle objekter vil bli vist frem på projektor.

Vi oppfordrer at all fisk pakkes godt slik at vi unngår lekkasjer, oksygenmangel og lignende.
Pass på og merk objektene godt med tanke på navn på selger, selgernr, (Forhåndsregistrering) og hva som auksjoneres bort.
Klubben forbeholder seg retten til å slå sammen poser hvis vi ser det som nødvendig.

Det vil også være kiosksalg hvor det blir salg av pølser, vafler, kaffe og brus. Ellers blir det lotterisalg med mange flotte premier fra våre sponsorer. Stand fra Dyrebutikken Gard i Halden.

Veibeskrivelse:
Kommer du fra E-6 Mosseveien, ta av første avkjørsel til Sarpsborg ved Quality Hotell ,kjør til sykehuskrysset i sentrum , ta til venstre i lyskrysset mot Kurland. Passer Borg Hansa bryggerier og ta til høyre med en gang inn i Vannverksveien. Kjør ca.1 km. Og ta av høyre mot Baterød, Sarpsborg Vannverk (akkurat der lysmastene slutter). Kjør opp en bakke og ned en bakke. Da får du en parkeringsplass på venstre hånd. Parker bilen der. Hele denne veien vil bli markert med fiskeplakater.
Kommer du fra Halden(Sverige), kjør over Sannesundbrua, forsett videre forbi Biltema, ta så av ved siste avkjørsel til Sarpsborg ved Quality Hotell ved Grålum. Deretter følger du samme rute som nevnt ovenfor.

For kart gå inn på www.gulesider.no og søk etter adressen:
Vannverksveien 114, 1727 Sarpsborg

Auksjonssalær er 20 %, forhåndsregistrering av salgsnummer skjer ved henvendelse til

Svein Dalby tlf 950 34 853
eller Ole Petter Bjørling tlf 93271924

Hei,hei
håper vi ser mange nye og gamle folk på auksjonen til søndagen. jeg vet det blir mye spennende fisk og planter. bl.a. masse l-maller,pansermaller,dvergciclider,malawi++++ og en god del spennende planter. så det er nok og velge i for både nybegynnere og ringrever. det blir som vanlig en rå!! utlodning og servering.
mvh
svein
ps.
visst noen lurer på hvordan sjefen for arrangementet er sender jeg et bilde
Svein Dalby
visst noen lurer på hvordan sjefen for arrangementet er sender jeg et bilde

Hvem av auksjonariusene er det bilde av der da Svein??
Kanskje ikke noen vits å spørre for jeg veit vel svaret innerst inne,......
gleder meg håper det blir mye mennesker og masse maller
Gleder meg masse jeg også. Har fått satt opp den nye reolen så jeg må fylle på litt i karene.
Da veit du hva du må gjøre da Linka, vinne alle budrundene, hehe. Det er mye snadder som kommer, som garantert vil passe reolen din veldig bra.
Haha.. ja Petter`n. Jeg skal nok satse litt hvis jeg finner noe jeg bare MÅ ha. Gleder meg sinnsykt. Sist var en av de beste auksjonene jeg har vært på og jeg må også skryte av de deilige stolene vi får sitte i. Alt lagt til rette for en bra dag.

Auksjonen nærmer seg folkens. Forhåndsregistrering av salgsnummer skjer ved henvendelse til Svein Dalby tlf 950 34 853 eller Ole Petter Bjørling tlf 932 71 924.
I morgen skjer det;o)
2 mars ja, da er det storauksjon på Baterø i Sarspborg. Gleder meg noe sinnsykt til å se apen Svein lede aukjsonen med hjelp av Pettern NO PARKING.
Idag er det auksjon !!! Gleder meg. Får kanskje begynne å få sanket inn saker her så vi ikke kommer for sent.

Linka
Tempo tempo Linka, Nå har nedtellingen startet........
Auksjonen over
Da var denne auksjonen over. Tor dette var den økonomisk beste auksjonen Sarpsborg Akvariklubb har hatt. Og tror også at hadde rekord i objekter. Men nå har ikke jeg vært medlem i klubben lenger enn siden rett før auksjonen i høsten'07 da. Jeg synes det var fin flyt i settet.
Pettern
Tempo tempo Linka, Nå har nedtellingen startet........

Ahhhh... vi rakk det. Og kom hjem med såå mye flott fisk. Var akkurat de fiskene jeg ønsket meg også.

Og må ikke glemme all honør til dere som var auksjonariuser. Kom hjem med godt humør og lyst på en auksjon til snart..
Vi hadde det knallmorro iallefall. Du veit når to apekatter barker sammen blir det ofte litt texas. Det var mye snadder som gikk under hammeren i går, og tror nok det var veldig mange som fikk med seg noen godbiter de ikke hadde regnet med å finne. Masse flotte cichlider pg levendefødere fra alle verdensdeler, masse L-maller og corydoras som de fleste snaut nok har hørt om. Det var en knallauksjon vi i klubben seint vil glemme iallefall. Så til alle dere som bidro til god stemning, TUSEN TAKK FRA ALLE OSS I KLUBBEN.

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap