Det er stedet man skulle vært... *sukk*
Jeg sitter og leter etter informasjon om lokasjonene mange av akvariefiskene våre kommer fra. Sør-amerikanske sådanne
På min vei gjennom den ene siden etter den andre på internett, finner jeg så vanvittig mange beskrivelser, bilder og reiseskildringer fra dette fantastisk vakre og spennende kontinentet. Jeg blir faktisk helt dårlig her jeg sitter.... tenk, bare tenk å kunne reise dit og OPPLEVE en liten del av alt dette!
Det ville uten tvil vært mitt livs opplevelse. Eller ok, da sønnen min ble født får vel komme først, men deretter...
Pga søkebegrepene jeg bruker, får jeg tilslag på en del pensjonater og tur-arrangører i Amazonas.
Den siste jeg snublet over var denne fra Rio Negro. Da ble jeg helt satt ut...
Jeg kjenner jeg får et skikkelig sug i magen. Mange av de bildene og reisebeskrivelsene får håret til å reise seg i nakken på meg. Jeg skulle likt å besøkt Brasil en vakker dag. Eller Peru, kanskje.
*sukk*
Flere som ønsker seg en tur til landet der dine yndlingsfisker kommer fra?
På min vei gjennom den ene siden etter den andre på internett, finner jeg så vanvittig mange beskrivelser, bilder og reiseskildringer fra dette fantastisk vakre og spennende kontinentet. Jeg blir faktisk helt dårlig her jeg sitter.... tenk, bare tenk å kunne reise dit og OPPLEVE en liten del av alt dette!
Det ville uten tvil vært mitt livs opplevelse. Eller ok, da sønnen min ble født får vel komme først, men deretter...
Pga søkebegrepene jeg bruker, får jeg tilslag på en del pensjonater og tur-arrangører i Amazonas.
Den siste jeg snublet over var denne fra Rio Negro. Da ble jeg helt satt ut...
Jeg kjenner jeg får et skikkelig sug i magen. Mange av de bildene og reisebeskrivelsene får håret til å reise seg i nakken på meg. Jeg skulle likt å besøkt Brasil en vakker dag. Eller Peru, kanskje.
*sukk*
Flere som ønsker seg en tur til landet der dine yndlingsfisker kommer fra?
Postet 17.02.08 kl 22:15
Endret: 17.02.08 kl 22:16
Jeg og min samboer drar til Peru til Juni. Hvem ønsker ikke det. Det er ikke annet å si en at vi gleder oss. Turen er lagt opp, og den kommer til å bli super. Om noen ønsker er det bare å hive seg på.
Høsten 2009 er det også store planer, men litt tidlig å lufte de ennå.
E
Høsten 2009 er det også store planer, men litt tidlig å lufte de ennå.
E
Postet 17.02.08 kl 22:51
Endret: 17.02.08 kl 22:52
mona o... pensjonater og tur-arrangører i Amazonas. Den siste jeg snublet over var [URLBLOCK1]. Da ble jeg helt satt ut... :-) Jeg kjenner jeg får et skikkelig sug i magen. Mange av de bildene og reisebeskrivelsene får håret til å reise seg i nakken på meg. Jeg skulle likt å besøkt Brasil en vakker dag. Eller Peru, kanskje. *sukk* Flere som ønsker seg en tur til landet der dine yndlingsfisker kommer fra?
Joda....
men de hadde ei prisliste også, da var det kanskje litt flere enn meg som ble "helt satt ut"...
men jammen kunne det vært artig..........og drømmer er jo gratis
Postet 17.02.08 kl 23:43
Postet 17.02.08 kl 23:46
Endret: 17.02.08 kl 23:47
Amazonas
ja, sier Gubben, bass er abbor.
og vi ble litt småsyk av å lese Erlend sitt innlegg.... det hadde vært noe, både fisketur og botanisk hage og feriering.... men Gubben kan ikke ta ferien da. Jaja, det kommer flere år...
og vi ble litt småsyk av å lese Erlend sitt innlegg.... det hadde vært noe, både fisketur og botanisk hage og feriering.... men Gubben kan ikke ta ferien da. Jaja, det kommer flere år...
Postet 18.02.08 kl 00:00
Postet 18.02.08 kl 00:03