Ancistrus vs eplesnegle

Som tittelen sier,hvordan går disse to overens?
helt suverent. men pass på at sneglene får hardt vann og helst en ph på over 7
Spinat
Tre skvåsh skiver og spinatblader på en t-skje og slipp ned til bunnen, så skal du se att maller og eplesneiler koser seg sammen over næringen dem får.. Eplesneiler trenger kalk til huset sitt og det er det flust av i spinat blader
Èn erfaring rikere:Ancistruser spiser eplesnegler.
Er du sikker på det? Hvis du har kommet over en Ancistrus som spiser på en eplesnegle, så ville jeg gjettet på at sneglen var død da Ancistrusen fant den.
Sikker kan man vel aldri være, men jeg tror dette er en kombinasjon (Ancistrus og eplesnegler) veldig, veldig mange akvarister har og har hatt, uten problemer.

Hvis ikke, må du ha vært maks uheldig og fått en usedvanlig rovgrisk ancistrus
Ja, enig med Mona.
Jeg har hatt slike sammen uten problemer. Hva skjedde, egentlig.. Kan du beskrive?
Aggi
Ja, enig med Mona. Jeg har hatt slike sammen uten problemer. Hva skjedde, egentlig.. Kan du beskrive?

Jeg og har Ancistruser og Eplesnegler i lag, og det går heilt fint.
Men av og til er Ancistrusene oppå Eplesneglane og suger alger.
Du, trådstarter har kanskje sett at ancistrusen er oppå Eplesnegelen, men det er som regel for å suge alger.
Eg og trudde at Ancsitursene som spiste Eplesneglene, men som sakt dei bare sugde alger.
Ja har sett med mine egne øyne at de spiser dem. Velter sneglen rundt og legger munnen over selve åpninga. Patter og står i. Dette er i et kar med kun 4 ancistrus,ca 15 eplesnegler(som ble redusert til 4 og de er nå berga),masse reker og 6-7 guppier. Massemasse mose og hornblad.
Kanskje jeg skal døpe dem om til djelvelancistrus

Kanskje det ikke er ekte ancistrus.sp?
Kanskje det er ancistrus pomacea succus? ;D -The only ancistrus who really sucks? ;P
Aggi
Kanskje det ikke er [I]ekte [/I]ancistrus.sp? ;) Kanskje det er [I]ancistrus pomacea succus[/I]? ;D -[I]The only ancistrus who [B]really [/B]sucks[/I]? ;P

Haha,neste gang de får mat skal jeg rope"hey you bloody sucker"
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap