Butikker i sandefjord ??

Er denne uken i Sandefjord, er det noen bra butikker i dette området ???

mvh

Kjetil
Nei ikke i sandefjord, men i LArvik har du

Vilmarksliv og zoo, ligger i Elveveien 135, 3271 Larvik
33 12 22 99..ikke så langt fra E18

Ellers har du Krizoo som ligger i Stokke mellom Sandefjord og Tønsberg. Er disse som er nærmest i allefall

Finnes det ikke dyrebutikker i Sandefjord eller er det det at de ikke er bra? Er det ikke noe som heter Sandefjord Trope-zoo eller noe i den duren?
Jo det fins en zoo butikk i Sandefjord i Buddy kjeden, men jeg vil si at akvarie delen der er desverre veldig liten. Så om man vil til noen butikker som satser på akvarie i nærheten av Sandefjord så er det de to jeg nevner som har størst utvalg.
Det ligger en BUDDY butikk like ved Sandefjord kirke, Var der i høst og virket til å være en grei butikk. Hvor mye de vet om fisk aner jeg ikke.
Vilmarksliv og Zoo i larvik en veldig bra syns jeg, var det ista! Virker som de har peil på sakene sine!
Det har de fleste av dem som jobber der, iallefall nok til vanlige akvarister. ellers har dem godt utvalg av fisk da. Er vel størst når det gjelder antall liter og fisk i Vestfold vil jeg si, noen vil mene Krizoo(stokke). Men jeg syns ikke sistnevnte har i nærhten så mye fisk til en hver tid som Vilmarksliv. Men ellers flotte butikker begge to. Begge driverne av disse butikkene kan faget sitt bra iallefall
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap