Film med george clooney

Er det noen som vet hva filmen med George Clooney som kom for noen år tilbake heter? Mener det er i western-kategorien og at han sang en sang i den. Fikk så lyst å se den..
Du kan jo begynne å leite her
"O brother where are thou" eller noe i den duren.
Det er vel ikke denne vel? Masse god musikk, og veldig god komedie. Jeg har cd'n.

Sjekk facebooken din. Jeg har sendt et par sanger fra filmen til deg, SoVe
En av de dårligste filmene til Coen brødrene, men bra likevel
biXen
En av de dårligste filmene til Coen brødrene, men bra likevel ;)
Betyr det at de andre filmene er aldeles prima, da? Hvilke filmer er det, forresten?
Denne sangen liker jeg godt...
Hør på teksten: ...you and me, and the devil makes three... ;->

<embed src="http://www.youtube.com/v/oxlyKA9O9LA&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed>
biXen
En av de dårligste filmene til Coen brødrene, men bra likevel ;)

Valgte å ikke nevne akkurat den biten. Det som gjør den filmen populær er vel Cloonaen.

Min favoritt er "The Big Lebovsky". Utrolig bra når han ligger på gulvet og hører på walkman...
Trygve Lillefosse
Det som gjør den filmen populær er vel Cloonaen.

Øh... Nei... Ikke for min del, iallefall... Skal ikke forhåndsdømme kvinfolk sin mannfolksmak, vet dere... Hadde det vær det det gikk på, så kunne vel den andre filmen vært like grei, men nå er jeg ikke så sulten på filmer med blod og gørr og folk som biter ørene av hverandre... (kanskje bare et inntrykk jeg fikk fra filmklippet?) ;P
Aggi. Det var den sangen du sendte meg jeg har hørt. Ganske kuul da. Får prøve å få tak i filmen. Ikke det at Clooney er stilig altså... Gamle gubben.
SoVe
Gamle gubben.

Hahaha, jeg ler meg iheel!
En altfor strigla gubbe etter min smak... :S En mann skal ikke være altfor pen, strigla, eller femi... Da føler jeg meg bare som et rusk ved siden av...
Ja. han er jo Myye eldre enn meg som bare er 29... Fant den forresten ikke inne på siden hans. Hmm. Søkte også på navnet på filmen (hvis det er riktig da?) Kunne ikke finne da heller.
SoVe
Ja. han er jo Myye eldre enn meg som bare er 29... Fant den forresten ikke inne på siden hans. Hmm. Søkte også på navnet på filmen (hvis det er riktig da?) Kunne ikke finne da heller.
Fant hva da? Oh brother where art thou? Jeg linket jo til den...

Ingen damer blir vel eldre enn 29 vel? :O
Hah. Fant den. Nå er den bestilt.. gi en lyd hvis du vil komme på besøk og se den, Aggi.
Joda, kan godt se den igjen, jeg...
Nå bestilt jeg siste med Brad Pitt også.. Jesse James etellerannet.
Aggi
Betyr det at de andre filmene er aldeles prima, da? Hvilke filmer er det, forresten?

I min mening ja, de fleste.

The Big Lebowski
Miller's Crossing
Fargo

f.eks.

Og den nyeste "No Country for old men" har jo også sanka inn masse oscar statuetter.

Ganske spesielle filmer de fleste av dem, så de som liker dem har enten forstått dem, eller de later som de forstår dem, eller de driter i om de forstår dem fordi de liker stilen til filmene deres Ganske mye mørk humor og bra dialog, som er min favoritt i filmer (Derfor jeg liker Tarantino filmer godt også)
Fargo, ser ikke så verst ut... Tror jeg "bestiller" den jeg...
"From Dusk to Dawn" er en av mine favoritter med GC. Jeg liker egentlig ikke skrekkfilmer, men denne er jo i tillegg skrekkelig morsom
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap