Nødhjelp - fortsatt lekk?
Var helt sikker på at 180 literen var helt tett. Stod i hele går halvfullt med vann og kom ikke en dråpe. I dag har jeg fyllt helt opp, og så plutselig nå for litt siden at det var begynt å dryppe igjen i ene hjørnet foran - samme hjørnet som før jeg resilikonerte.
Vet at det er dårlig silikonert øverst på høyre kortside da dette var vanskelig å få til så jeg bare la litt ekstra oppå.
Tappet ned litt vann og da avtok/stoppet dryppingen veldig kjapt. Burde ikke det indikere at lekkasjen kommer fra toppen og følger ramma slik at den kommer ut nede? Dersom lekkasjen var lengre ned langs sidene eller i bunnen skulle det vel ikke hatt noen innvirkning at jeg tappa ut en halv bøtte med vann?
Biter negler og ser frem mot søvnløs natt her :-S Angst om jeg må ta det igjen.
Håper på kjapt svar
Vet at det er dårlig silikonert øverst på høyre kortside da dette var vanskelig å få til så jeg bare la litt ekstra oppå.
Tappet ned litt vann og da avtok/stoppet dryppingen veldig kjapt. Burde ikke det indikere at lekkasjen kommer fra toppen og følger ramma slik at den kommer ut nede? Dersom lekkasjen var lengre ned langs sidene eller i bunnen skulle det vel ikke hatt noen innvirkning at jeg tappa ut en halv bøtte med vann?
Biter negler og ser frem mot søvnløs natt her :-S Angst om jeg må ta det igjen.
Håper på kjapt svar
Postet 21.04.08 kl 00:01
Postet 21.04.08 kl 00:06
Postet 21.04.08 kl 00:07
Postet 21.04.08 kl 00:56
Postet 21.04.08 kl 01:06
Nødhjelp-fortsatt lekk
hvis jeg var deg ville jeg tømt akvariet en venn av meg var i samme situasjon det endte med at hele akvariet sprakk pga.press
Postet 21.04.08 kl 07:43
Postet 21.04.08 kl 09:13
Postet 21.04.08 kl 09:42
Postet 21.04.08 kl 09:50