Resun ef 1600l utvendig filter
Postet 21.04.08 kl 21:22
Det er et kinesisk merke.
Jeg finner heller ikke så mye informasjon om denne pumpen, men 1600 l/timen er vel før filterne kommer inn, så sann effekt kan vel bli nærmere 800 l/h. Du kan lese litt her, og her er Resuns hjemmeside.
Jeg finner heller ikke så mye informasjon om denne pumpen, men 1600 l/timen er vel før filterne kommer inn, så sann effekt kan vel bli nærmere 800 l/h. Du kan lese litt her, og her er Resuns hjemmeside.
Postet 21.04.08 kl 22:28
Postet 21.04.08 kl 22:40
Postet 22.04.08 kl 08:21
En FX5 eller 2080 i en 50L balje, burde da gi mer enn nok vannbevegelse :p:pKen Myrsethingen utvendig pumpe lager nok strømninger i vannet til et malawi karr(min mening da), man må suplere med en powerhead.
Det viktige her er i første omgang hvor stor filterkapasitet det er, altså hvor mange liter filtermasse en kan dytte i dette filteret.
Ut i fra de oppgitte dimensjonene (24*24*46cm) burde det være tilstrekkelig plass til filtermasse - om da ikke Redun har laga plass til at det skal sitte noen inni filteret å følge med på hva som skjer
Kvalitetsmessig er jeg ekstremt skeptisk, rett å slett da Resun ikke bare er kjent for god kvalitet. Men det er jo ofte ett sjansespill en tar når en velger slike merker. Det kan gå så det stråler - og det kan stå stråler både hit og dit
Postet 22.04.08 kl 10:14
Frank AngellDet kan gå så det stråler - og det kan stå stråler både hit og dit ;)
Hehe så sant så sant.. har heller ikke hørt om dette merket før, men siden det står 1600l i timen tenkte jeg WOW!! skal få prøve å tatt noen bilder så dere ser karet, så dere kan komme med tips ang pumpe. Må også ha en ganske grei pumpehøyde.
Mvh Kenneth
Postet 22.04.08 kl 15:46
Utvendig filter.
Har Resun EF-1600 på mitt kar og fungerer problemfritt. Lekkasjeproblemer i toppen av pumpen til å begynne med men var bare å være litt mer nøye med monteringen av motor/topp så ble det bra.
Postet 08.01.15 kl 20:38
Postet 08.01.15 kl 20:42