Bergen akvarieutleie

Inaktiv bruker
Et lite psst til alle i Bergensområdet: Bergen Akvarieutleie gir bort "vindusakvariet" (skal byttes ut). Utvendig fluvalpumpe, lysarmatur og bord følger med. Første mann til møllen...
Aggi
Hvor leste du om det?

Fikk epost om det!
Inaktiv bruker
Vidar Alfei
[QUOTE=Aggi]Hvor leste du om det?

Fikk epost om det!

Jepp
Som om ikke jeg sendte svarmail om det akvariet kl. 22.21
Hvis vi er først der så får vi det???
Kommer til å være kø der på onsdag
Du gjorde vel det, ja, Trygve...
Når jeg tenker meg om, så vil de vel bli kvitt det så fort som mulig, og forlanger at man skal hente. Blir sikkert litt svært å ta med seg på bussen, tror du ikke?
Blir gatekamp i Bergen på onsdag da!! hehe

Får vel begynne å tenke litt på ferien i år. Bergen Akvarieutleie hvor ligger den butikken?
Geir Kristiansen
Får vel begynne å tenke litt på ferien i år. Bergen Akvarieutleie hvor ligger den butikken?

Hehehe. Du er morsom, Geir. Men de har jo aldeles gode, faste lave priser, så du trenger ikke sette deg ned og grine dersom ferien kommer litt seint i år...
Hmm. Den mailen kunne jeg tenkt meg å lest. På onsdag altså? For meg kunne det vært i morgen, siden jeg jobber "rett oppi bakken" for butikken og faktisk har stor nok bil til å få det med meg. Kanskje jeg tar turen innom og snakker med de i morgen.
Tror de bare har åpent på onsdager, så du må nok ringe eller maile...
Eller stikke innom onsdag før jobb.... eller faktisk etter jobb når jeg sjekket åpningstidene.
Geir Kristiansen

Butikken ligger her.
Vidar Alfei
[QUOTE=Geir Kristiansen] Får vel begynne å tenke litt på ferien i år. Bergen Akvarieutleie hvor ligger den butikken?

Butikken ligger her.

Klarer du å pakke med deg så lite til ferie at du får plass til et akvarie med hjem, er du bedre enn de fleste. He he. Hvis du ikke har veldig stor bil da? Ellers er Bergen en flott by å feriere i. Få gjerne med deg Akvariet og Fløyen hvis du kommer.
SoVe
Klarer du å pakke med deg så lite til ferie at du får plass til et akvarie med hjem, er du bedre enn de fleste. He he. Hvis du ikke har veldig stor bil da? Ellers er Bergen en flott by å feriere i. Få gjerne med deg Akvariet og Fløyen hvis du kommer.

Har 20 års fartstid med ferie i den byen så helt fremmed er jeg ikke. Tar ikke sjansen på bil, klok av skade. Har hent at familien kjørte ned, mens fruen og to barn måtte ta fly hjem. Hadde to kasser med fisk som tok litt plass

Inaktiv bruker
Og for å friste dere bergensere enda litt mer, så skal muligens saltvannsakvariet selges. De ønsker bud på dette. Bor visst på feil side av landet akkurat nå skjønner jeg
Uæææ! Skal de slutte med saltvann?
Inaktiv bruker
Ikke vet jeg, men han skrev noe om at "bybanen skal sprenges fram" hva nå enn det betyr?
Oh, shit. Det betyr at de legger ned lokalene, antagelig... Eller at de frykter at rystelser skal ødelegge karene...
Kanskje det blir opphørssalg?
Nå ble jeg fryhktelig nyskjerrig på innholdet i disse e-postene som dere har fått... Bare for de innvidde, eller? Hvorfor har jeg ikke fått e-post? :S
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap