- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Blåsesanden på biltema hva heter den?
Blåsesanden på biltema hva heter den?
Postet 25.04.08 kl 18:28
Biltema... Søk på "blåsesand".
Postet 25.04.08 kl 18:42
Endret: 25.04.08 kl 18:43
Postet 25.04.08 kl 18:45
Postet 25.04.08 kl 19:07
??
Hvorfor skal man bruke den groveste?
Postet 21.05.08 kl 20:57
Postet 21.05.08 kl 22:02
Så det at den pakker seg tettere sammen, hva er det så ille for??
Hvis man har malaysiske sandsnegler, så skal vel det kunne fikse for røttene til plantene??
Selv synes jeg fin er utrolig mye penere enn den grove, for i den grove kan de største kornene finne på å komme opp og legge seg på toppen og ja skjemme utseende i karret.
Hvis man har malaysiske sandsnegler, så skal vel det kunne fikse for røttene til plantene??
Selv synes jeg fin er utrolig mye penere enn den grove, for i den grove kan de største kornene finne på å komme opp og legge seg på toppen og ja skjemme utseende i karret.
Postet 21.05.08 kl 22:11
Postet 21.05.08 kl 22:21
Hvordan funker det varmekabler greiene. Rett meg om feil, men jeg har forstått det sånn at kaldt vann da synker og varmt vann stiger og at dette på en måte løsner grusen??
Men er de varmekablene under akvariet eller inni akvariet??
Har selv sandsnegler, men jobben de gjør er ikke bra nok, måtte selv røre i sanda nå sist fordi den var dårlig blandet, (ble mørk i det øverste laget).
Men er de varmekablene under akvariet eller inni akvariet??
Har selv sandsnegler, men jobben de gjør er ikke bra nok, måtte selv røre i sanda nå sist fordi den var dårlig blandet, (ble mørk i det øverste laget).
Postet 22.05.08 kl 17:52
Se post nummer 16. Frank forklarer greit og enkelt dette med varmekabler
Varmekablene legges inni akvariet, på (rengjort) bunnplate, og festes med punkter av silikon.
Varmekablene legges inni akvariet, på (rengjort) bunnplate, og festes med punkter av silikon.
Postet 22.05.08 kl 18:21