Smarte fisk

Det at fisker er dumme, kan etter min mening motbevises nå. Jeg er ihvertfall overbevist om at kampfisken min har noe oppi hodet!=) Om natta ligger den ganske rolig inntil varmekolben sin, men med en gang lyset kommer på svømmer den mot senga mi (det er der jeg sitter når jeg fôrer og sjekker at alt står bra til), for da vet den at det vanker frokost Om dagen svømmer den litt rundt om kring, men setter jeg meg på sengekanten svømmer den mot meg. Etter at den har fått middag, legger den seg inntil varmekolben igjen, for da tar det ikke lang tid før lyset går av.

Det som er så dumt er når jeg skal vise venner hvor tøff den er, at den tar larver fra hånda mi og sånt, men med en gang det er noen andre enn meg og søstra mi ved karet gjemmer den seg desverre, og blir jeg trodd? Neida:p

Noen som har opplevd liknende tilfeller?=)
Inaktiv bruker
Du er ikke aleine:)
jeg har et par blå ciklider og noen altumscalarer, hver gang jeg setter meg i dofaen ved siden av karet, kommer de til høyresiden der jeg pleier å sleppe i mat, nærmest sofaen altså
ellers svømmer de rundt:P
disse har også en tendens til å svømme der det er farligst, altså ved pumpeinntaket
en av scalarene ble selfølgelig dratt inn der, for en idiot!!
har heldigvis satt foran deksel nå så ingen fisker kan svømme inn
å akkurat som noen andre har merka, maller venter i kø for å få agurken sin
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Rønning
Reklame for plussmedlemskap