Ferskvanns musling.

Prøver meg med et biotop akvarie og ønsket meg derfor også muslinger som passet inn.Fant til slutt 2stk hos Krizoo i stokke,men selger kunne ikke hjelpe meg med artsnavn før en gang i neste uke(måtte lete i innkjøps listene sine) men jeg er en litt utolmodigsjel og ønsker svar fort.

Prøver meg derfor hær i forum,kan noen hjelpe?
Så muslinger som dette hos Dyrenes Verden. Tenker på å kjøpe noen, så mer info hadde vært fint.
Syntes de ligner på Pilsbryoconcha exi, men er langt fra sikker

Når\ om du får tak i rett navn; skalldyrbasen setter alltid like stor pris på at nye profiler legges til, med god info og bilder.
Hint, hint
Ferskvanns musling.
Takker for innspillene,har sjekket litt rundt på nett og det kan se ut som det er Pilsbryoconcha exi men innen jeg får mer fra selger håper jeg på flere forslag. )
Hei

Det fines en del spennende ferskvannsmuslinger, men noen kan ha problematisk formering i akvarier ved at eggene kan hefte til fisk.

men for et utvalg som det skal være mulig å holde kan man se på den tyske nettbutikken:
http://www.interaquaristik.de/catalog/aquaristikbedarf-muscheln-c-217-1.html?sessID=8546a7066b2574d18d10e7c9b622ed17

Dette er det beste utvalget jeg har sett så langt
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap